پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

فارغ التحصیلی 235 دانشجوی دانشگاه پیام نور اوز

دریازدهمین دوره جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اوز دیروز (۲۸ اردیبهشت) از ۲۳۵ دانشجوی فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تجلیل شد. به گزارش میلاد…

دریازدهمین دوره جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اوز دیروز (۲۸ اردیبهشت) از ۲۳۵ دانشجوی فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این جشن در سالن اجتماعات پروین اعتصامی دانشگاه با حضور روسای دانشگاه پیام نور و آزاد اوز، منصور فقیهی نژاد از بانیان دانشگاه پیام نور و اعضای هیئت امنا ، جمعی از مسئولین ،معتمدین و دانشجویان فارغ التحصیل و خانواده های آنان  با برنامه های متنوع برگزارگردید.

قرائت متن منصور فقیهی نژاد ازبانیان دانشگاه  توسط شهرام حسین نیا مدیر آموزشی دانشگاه بخش بعدی این مراسم بود.

در بخشی از این متن ضمن اعلام شادباش به دانشجویان ابراز امیدواری شده بود آنان در ادامه ی  مسیر زندگی و اشتغال به جایگاه دلخواه برسند.

فقیهی نژاد تجهیز و بهره برداری از خوابگاه ۲۴۰ نفره اسفند نیا، آماده شدن سالن شماره ۲ ورزشی و…را به عنوان دستاوردهای سال جاری دانشگاه اعلام کرد و افزود: پیگیری دایر شدن سایر رشته ها، امور بین الملل وبرون مرزی و نوسازی خوابگاه مرکزی دانشگاه بخشی  از برنامه های آتی است.

خبرنگار: ابراهیم احمدی – اوز امروز

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین