دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تور لارستان گردی این بار مهمان نگین سبز لارستان

تور لارستان گردی این بار مقصد خود را نگین سبز لارستان انتخاب کرد و اعضای آن از آثار متنوع تاریخی و طبیعی بخش جویم بازدید کردند. به گزارش میلادلارستان؛ اعضای…

تور لارستان گردی این بار مقصد خود را نگین سبز لارستان انتخاب کرد و اعضای آن از آثار متنوع تاریخی و طبیعی بخش جویم بازدید کردند.

به گزارش میلادلارستان؛ اعضای تور لارستان گردی جمعه گذشته و در آخرین روز از اردیبهشت ماه ۹۵ بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی بخش جویم به این شهر عزیمت کردند.

دو کاروانسرا از دوران صفویه و قاجار، حمام تاریخی خضر، سدخاکی، چشمه های طبیعی فرشته جان و ثلاث ازجمله اماکنی بود که مورد بازدید اعضای تور لارستان گردی قرار گرفت. دیدن مناظری سرسبز از باغات متعدد، استراحت و صرف ناهار در یکی از این باغات، گشت و گذار در داخل شهر نیز از جمله برنامه های جانبی این تور بود.

کرامت بلوچی و کرامت تقوی دو تن از فرهنگیان این شهر کار راهنمایی و ارائه توضیحات مربوط به اماکن تاریخی  و پذیرائی از این تور سی نفره را به عهده داشتند. گفتنی ست که این تور به سرپرستی “صمد کامجو” دوستداران میراث فرهنگی شکل گرفته و تاکنون بیش از ۳۰ بار، محلات و اماکن تاریخی و فرهنگی درون و برون  شهری لارستان را مورد بازدید قرار داده است.

در ادامه تصاویری از این تور را با هم می بینیم:

jouom larestan 05

jouom larestan 06

jouom larestan 07

jouom larestan 01

jouom larestan 02

jouom larestan 03

خبرنگار: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین