سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سایت های نمایشگاهی؛ ایده ای در راستای توسعه اقتصادی منطقه

نخستین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان فارس در سال ۹۵ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تشکیل شد.  يداله رحماني در اين جلسه به تقاضاي…

نخستین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان فارس در سال ۹۵ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تشکیل شد.

 يداله رحماني در اين جلسه به تقاضاي سرمايه گذاران براي احداث سايت هاي نمايشگاهي در شهرستان هاي استان، اظهار داشت: سايت هاي نمايشگاهي تاثير مثبتي در اقتصاد منطقه خواهد داشت ولي بايد با برنامه ريزي دقيق همراه شود و از موازي كاري و تداخل با فعاليت هاي شركت نمايشگاه بين المللي فارس جلوگيري شود. وي افزود: ايجاد سايت هاي نمايشگاهي در شهرستان ها مي تواند موجب صرفه جويي به ويژه در زمينه رفت و آمد و حمل و نقل شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس گفت: اگر سرمايه گذاران بخش خصوصي توانائي لازم براي احداث سايت هاي نمايشگاهي را داشته باشند، مانع قانوني در اين زمينه وجود ندارد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداری فارس، رحماني همچنين با بيان اين كه زمينه صادرات هوايي از استان فارس شده است، افزود: محموله هاي صادراتي فراهم شده است و بايد با توجه به كنترل كيفيت و استاندارد اقلام صادراتي، با نگاهي بلند مدت به برنامه ريزي در اين زمينه اقدام كنيم.

میلادلارستان: نمونه کوچکی از این سایت های نمایشگاهی هفته گذشته در امامزاده میرعلی بن احسین(ع) لار تشکیل شد که با استقبال خوبی نیز همراه بود. بایستی مسئولان حوزه صنعت و اقتصاد منطقه سایت های اختصاصی و دائمی در این زمینه را ایجاد نمایند تا بتوان علاوه بر معرفی محصولات منطقه و ارائه آنها تلاش جهت ارتقای توان صادراتی را نیز تامین نمود. به عقیده بسیاری، محصولات منطقه به طور کامل به مهمانان غیربومی و حتی مردم منطقه معرفی نشده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین