شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

لزوم خرید 12000 خط GSM به منظور ارتقای دوباره اداره مخابرات لارستان به مدیریت

مدیر مخابرات لارستان در سخنای ارتقای مخابرات از «اداره» به «مدیریت» را در گرو خرید ۱۲۰۰۰ خط جدید GSM از سوی مردم بیان نمود. به گزارش میلادلارستان و  به نقل…

مدیر مخابرات لارستان در سخنای ارتقای مخابرات از «اداره» به «مدیریت» را در گرو خرید ۱۲۰۰۰ خط جدید GSM از سوی مردم بیان نمود. به گزارش میلادلارستان و  به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی لارستان، سی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان لارستان در دوره چهارم، با حضور مدیریت مخابرات لارستان و اعضای شورا در محل شورای اسلامی لارستان تشکیل شد.

یعقوب موحدی  رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان در ابتدای این نشست با بیان لزوم پیگیری کارها تأکید کرد: هر شورایی خواسته‌ها و مشکلات شهرها و روستاها را به‌صورت مکتوب ارسال کند ما هم در شورای شهرستان آنها را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

mokhaberat2

در ادامه جلسه، مهندس محمدمهدی صادق‌نژادان مدیر شرکت مخابرات لارستان که به دعوت شورای شهرستان به عنوان میهمان در جلسه شرکت کرده بود مشکلات   مخابراتی منطقه اعم از به مشکلات توزیع قبوض در برخی شهرها، نواقص آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاها و برخی جاده‌ها، نبود سیستم GSM در برخی شهرها یا عدم آنتن‌دهی آن، فرسودگی و به‌روز نبودن بسیاری از دستگاه‌ها و تجهیزات، و مشکلات عدیده در سرعت و کیفیت اینترنت به‌ویژه در روستاهای دوردست، تقاضای توسعه شبکه و واگذاری تلفن ثابت در بیشتر بخش‎ها و نیز راه‌اندازی کافوی ۴ و ۵ و ۶ در بخشی از شهر بیرم را که از طرف اعضای شورا مطرح شده بود مورد بررسی قرار داد.

صادق‌نژادان در ادامه اظهار داشت: ضریب نفوذ تلفن ثابت در لارستان به‌طور متوسط ۵/۳۷ درصد است که در مقایسه با شیراز و نیز کل استان (با میانگین ۳۳ درصد) بالاتر قرار گرفته است. وی با اشاره به «برچیده شده تدریجی سیستم کابلی قدیمی»، تأکید کرد: سیستم یکپارچه جدید در استان در حال شکل‌گیری است که از طریق فیبر نوری انجام می‌گیرد. مدیر مخابرات لارستان همین‌جا در مورد گلایه چند عضو شورا، تصریح کرد: برای تعویض و برقراری خطوط تلفن ثابت، سیم‌بانان در شهرها و روستاها حق دریافت هیچ‌گونه وجهی بابت کابل‌ها ندارند و شما می‌توانید موارد تخلف را حتما به ما اعلام کنید تا برخورد کنیم.

صادق‌نژادان از نصب ۴ دکل جدید در منطقه در آینده نزدیک، برای بهبود وضعیت آنتن‌دهی «همراه اول» در لارستان خبر داد و افزود: سیستم BTS نیز در حال شکل‌گیری است که مزایای آن نسبت به GSM، «توان تماس بیشتر با مشترکان به‌طور همزمان» و نیز «ارتباط با خارج» است.

مدیر شرکت مخابرات لارستان سپس به میزان طلب این شرکت و زیرمجموعه‌های آن از مردم اشاره و تصریح کرد: یکی از جنبه‌های همکاری شوراها با مخابرات شهرستان این است که بتوانند مطالبات ما را از مردم به تدریج وصول کنند. وی افزود: مخابرات حدود ۷۵۰ میلیون تومان از مردم طلبکار است و متأسفانه حدود ده هزار قطعیِ تلفن نیز در لارستان داشته‌ایم، و جالب آنکه بیشتر آنها مبالغ بدهکاریِ اندکی دارند.

mokhaberat1
مدیر مخابرات لارستان با ابراز تأسف از تنزل پیدا کردن این مجموعه از «مدیریت» به «اداره»، لزوم خریداری ۱۲ هزار خط جدید (سیستم GSM) توسط مردم را برای ترفیع این جایگاه مورد تأکید قرار داد و افزود: ما در این زمینه به همکاری شوراها نیاز زیادی داریم که بتوانند مردم و معتمدان شهرها و روستاها را نسبت به مزیت‌های خطوط تلفن GSM – از جمله سرعت بالای اینترنت- متقاعد کنند و نیز نسبت به پرداخت بدهی‌های مردم بزرگوار توصیه‌های لازم را داشته باشند.

وی در مورد وضعیت اینترنت ۳G در نقاط مختلف، از نصب ۱۷ سایت برای پوشش شهر لار، شهر خور و روستای براک خبر داد و گفت: در هر یک از بخش‌های دیگر نیز مصوب شده و به‌زودی یک ایستگاه برای اینترنت پرسرعت تلفن همراه نصب خواهد شد. همچنین در بخش صحرای باغ و بیرم، مسیری که فیبر نوری وجود دارد از «رادیو و E۱» خارج شده و به سمت «دیتا» رفته است.

صادق‌نژادان با بیان اینکه «هیچ نقطه‌ای در شهرستان نداریم که پوشش تلفن همراه نداشته باشد»، در عین حال اظهار داشت: نقاطی هم داریم که پوشش مطلوب وجود ندارد که مشکل آنها هم با راهنمایی شما و انعکاس آن به کارشناسان حل خواهد شد. وی در این زمینه خبر دیگری به اعضای شورای اسلامی شهرستان لارستان داد و آن هم سفر مسئول شرکت ارتباطات سیار به لارستان و قرار دادن ۱۷ نقطه روستایی در برنامه‌ی نصب سایت تلفن همراه در سال جاری بود که در البته در آن نقاط بستر فیبر نوری هم وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “لزوم خرید 12000 خط GSM به منظور ارتقای دوباره اداره مخابرات لارستان به مدیریت”

  1. ص گفت:

    جناب مهندس صادق نژادان پس برای اینکه خطوط gsm به فروش برسه از واگذاری خط ثابت به روستاها خودداری میکنید؟!!!! میخواهید با چنین ظلمی در حق مردم از اداره به مدیریت ارتقا پیدا کنید؟!!!! آه مردم صحرای باغ گریبانگیر شما خواهد شد 

  2. ص گفت:

    یک پیشنهاد برای جناب صادق نژادان و مجموعه پرسنل مخابرات دارم.
    اگر میخواهید هر چه زود ۱۲ هزار خط gsm که به خط برره معروف است به فروش برسه و اداره مخابرات لار به مدیریت ارتقا پیدا کنه بی زحمت خطوط تلفن ثابت خونه های خودتان بعلاوه خطوط تلفن ثابت که در اداره مخابرات ازش استفاده میشه به ما بفروشید ما برای شما خط gsm میخریم. اینجوری سریعتر به هدفتون میرسید. در ضمن فرمودید که gsm یا همون تلفن برره ای مزیتهایی هم داره پس این پیشنهاد به سودتون خواهد بود.

  3. جوک بود گفت:

    صادق‌نژادان با بیان اینکه «هیچ نقطه‌ای در شهرستان نداریم که پوشش تلفن همراه نداشته باشد»، در عین حال اظهار داشت: نقاطی هم داریم که پوشش مطلوب وجود ندارد که مشکل آنها هم با راهنمایی شما و انعکاس آن به کارشناسان حل خواهد شد.!!!!!!!!!!!!

    ههههه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین