یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مشارکت هنرمندان گراشی در هفته «طراحی» لارستان

در نخستین فعالیت دوره جدید انجمن هنرهای تجسمی گراش، هنرمندان گراشی در هفته طراحی لارستان مشارکت کردند. رئیس فرهنگ و ارشاد گراش با بیان اینکه مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی…

در نخستین فعالیت دوره جدید انجمن هنرهای تجسمی گراش، هنرمندان گراشی در هفته طراحی لارستان مشارکت کردند. رئیس فرهنگ و ارشاد گراش با بیان اینکه مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی گراش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برگزار شد، گفت: در انتخابات برگزار شده مسعود آتشی، جعفر اسدی، اسدالله آهنی، علی افشار، نرگس دانشور، مریم باقری و نازنین قزلی جهرمی آرای هنرمندان را برای عضویت در هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی گراش به دست آوردند.

عبدالمهدی آیینه‌افروز، افزود: برنامه‌ریزی برای تشکیل کلاس‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های تابستانی و جشنواره‌ها از برنامه‌های اصلی انجمن در دوره جدید فعالیت است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از مهر وی، ادامه داد: اعضای انجمن هنرهای تجسمی گراش در نخستین فعالیت دوره جدیدشان در کارگاه‌ طراحی سه روزه لارستان، از ۱۱ تا ۱۳ خرداد در اداره فرهنگ و ارشاد لار شرکت کردند که در این کارگاه آموزشی فرهاد گاوزن با موضوع طراحی معاصر و روش خلاقانه تدریس، استاد واهیک کارگاه هنر میرا و نرگس اهرابی فخر کارگاهی با موضوع شیوه نقاشی کودکان بخش‌های اصلی هفته طراحی لارستان به آموزش پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین