یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

استاندار هرمزگان: آرامش مردم هرمزگان را بهم نزنید

استاندار هرمزگان در سخنانی  گفت: من از اقدامات نسنجیده همسایگانی که از قانون حرف می‌زنند ولی خلاف آن عمل می‌کنند در تعجب هستم چراکه این مصوبه متوقف شده است. به…

استاندار هرمزگان در سخنانی  گفت: من از اقدامات نسنجیده همسایگانی که از قانون حرف می‌زنند ولی خلاف آن عمل می‌کنند در تعجب هستم چراکه این مصوبه متوقف شده است. به گزارش  فارس از پارسیان، جاسم جادری در مسجد جامع روستای فارسی در جمع مردم روستاهای اکبری، تنبو شمالی، تنبو جنوبی، سوروباش، فارسی اظهارداشت: به عنوان نماینده عالی دولت و مجری قانون در استان هرمزگان هیچ چیز را بدتر از این نمی‌دانم که آرامش مردم را بهم بزنند.

وی افزود: کار غیر اخلاقی و غیر منطقی توسط مدیران شهرستان لامرد صورت گرفت ما انتظار داشتیم آداب همسایگی را به جا بیاورند واقعا درست نبود که شبانه و در تاریکی شب به این ۵ روستا بیایند و آرامش مردم را بهم بزنند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اگر این کار قانونی بود می‌بایست به ما ابلاغ می‌شد. این مصوبه متوقف شده است. جادری تصریح کرد: من از اقدامات نسنجیده همسایگانی که از قانون حرف می‌زنند ولی خلاف آن عمل می‌کنند در تعجب هستم.

وی در پایان از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کنند و تجمعات را کنار بگذارند و مطمئن باشند هیچ اتفاقی در خصوص الحاق این پنج روستا نخواهد افتاد و از تلاش و پیگیری وزیر کشور در این باره تقدیر می‌کنم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “استاندار هرمزگان: آرامش مردم هرمزگان را بهم نزنید”

  1. محسن گفت:

    دستورتوقف بذارن روسایت

  2. ناشناس گفت:

    راست میگه اگه دستور توقف وعدم اجرای ان وجود داره بزارید توی سایت لطفا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین