چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد:

پیشرفت 35 درصدی بیمارستان سرطانی لارستان

میلاد لارستان: معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه این شهرستان در کشور در زمره ۱۶ مرکزی قرار دارد که موفق به اخذ مجوز تیپ دو احداث بیمارستان سرطانی شده است، گفت: این پروژه دارای پیشرفت ۳۵ درصدی است.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه این شهرستان در کشور در زمره ۱۶ مرکزی قرار دارد که موفق به اخذ مجوز تیپ دو احداث بیمارستان سرطانی شده است، گفت: این پروژه دارای پیشرفت ۳۵ درصدی است.

رامین اقتداری در گفت و گو با میلاد لارستان؛ اظهار داشت: پانسیون پزشکان بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار در زمینی به مساحت ۱ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط خیرین در مدت زمان شش ماه احداث می شود که با اتمام آن ۱۴ باب به پانسیون های پزشکی اضافه می شود.

اقتداری با بیان اینکه شهرستان لارستان در کشور در زمره ۱۶ مرکزی قرار دارد که موفق به اخذ مجوز تیپ دو احداث بیمارستان سرطانی شده است، گفت: کار احداث این پروژه دارای پیشرفت ۳۵ درصدی است و براساس تفاهم نامه ها، مقداری اعتبارات دولتی به این پروژه تزریق می شود.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: با نصب دستگاه پیشرفته رادیوتراپی در این مرکز، کل محدوده شهرستانهای جنوبی استان فارس و غرب استان هرمزگان از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

وی با توصیه خیرین برای مشورت گیری درخصوص احداث پروژه های عام المنفعه، افزود: از این عزیزان تقاضا می شود تا برای جلوگیری از موازی کاری و هدایت سرمایه های آنان به محل مورد نیاز قبل از شروع هر پروژه ای به دانشکده علوم پزشکی لارستان مراجعه کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین