یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس صورت گرفت

معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان+عکس

میلاد لارستان: طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان معارفه شد.

طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان معارفه شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس در آیین معارفه رئیس واحد لارستان این دانشگاه افزود: اخلاق مداری و ایجاد یک فضای صمیمی و پر نشاط در حوزه کاری و مدیریتی از نکات مهم و برجسته ای است که باید همواره مورد توجه مدیران این دانشگاه باشد.

حمزه سارویی گفت: ۳۸ تا ۴۰ درصد بار آموزش عالی کشور به دوش دانشگاه آزاد اسلامی است و این از دستاوردهای مثبت نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: نقش بی‌بدیل دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه جامعه و آموزش عالی انکارناپذیر و بسیار پررنگ است و رشد و پیشرفت دانشگاه در راستای توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی همراه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مختار موسوی امام جمعه لار نیز در سخنانی در این آیین با اشاره به ترسیم خط حرکت کشور در مسیر تمدن سازی، بر بهره گیری از همه ظرفیت ها از جمله توان دانشگاهیان برای تحقق این هدف تاکید کرد.

مسعود راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی را در گروی ارتباط تنگاتنگ جامعه و دولت با دانشگاه ها دانست و گفت: پس از ورود دانشگاه آزاد اسلامی به لار، شاهد کارهای فرهنگی زیادی بوده ایم و خواهان نقش آفرینی این دانشگاه برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی هستیم.

عبدالحمید فرزانه رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی فارس نیز تقویت فعالیت های واحد لار این دانشگاه در عرصه پژوهش، شرکت‌های دانش بنیان و گسترش تحصیلات تکمیلی و درآمدزایی غیرشهریه ای را خواستار شد.

در این آیین مهدی مهدی زاده که از تیرماه ۹۴ سرپرستی موقت دانشگاه آزاد واحد لار را برعهده داشت به عنوان رئیس این واحد معرفی شد.

مهدی زاده در سخنانی گفت: در یکسال گذشته، پنج رشته در مقطع دکتری و ۱۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد به رشته گرایش های دانشگاه آزاد واحد لار افزوده شده است.

daneshgah 01

daneshgah 02

daneshgah 03

منبع: ایرنا

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان+عکس”

  1. ناشناس گفت:

    فردی نالایق انتخاب شده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین