جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس خبر داد

کشف 100 کیلو تریاک در لارستان و داراب

میلاد لارستان: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۱۰۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک طی چهار عملیات جداگانه در شهرستان‌های داراب و لارستان خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۱۰۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک طی چهار عملیات جداگانه در شهرستان‌های داراب و لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمدجعفر تولایی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان داراب مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی قلاتویه هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک پژو ۴۰۵، ۱۷ کیلو ۸۵۰ گرم و از یک کامیون ولوو ۳۳ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی ادامه داد: در شهرستان لارستان نیز مأموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه از یک سمند ۲۹ کیلوگرم تریاک و از یک خودرو اسپورتیج ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اظهار کرد: در این عملیات پنج سوداگر مرگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

تولایی خاطرنشان کرد: پلیس فارس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین