یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دانشگاه آزاد لارستان دوره های مشترك با مراكز علمي معتبر بين المللي برگزار می کند

دكتر سيروس فارسي معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان  در سخنانی با بيان اين نكته كه بعد از چندين سال شوراي پژوهشي این واحد احياء گرديده ياد آور شد: با…

دكتر سيروس فارسي معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان  در سخنانی با بيان اين نكته كه بعد از چندين سال شوراي پژوهشي این واحد احياء گرديده ياد آور شد: با پتناسيل هاي علمي پژوهشي كه در واحد لارستان موجود است فعاليت هاي پژوهش محور برنامه ريزي گرديده و تشكيل و احياء شوراي پژوهشي واحد از جمله فعاليت هاي ۲۰ روز گذشته است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از آنا فارسي ادامه داد: با ايجاد وحدت رويه در انجمن هاي علمي و برنامه هاي مدون كارگروه تخصصي از اساتيد و دانشجويان نخبه،  ويژه همايش هاي علمي در سطح منطقه و كشوري تشكيل گرديده است و به زودي دوره ها و همايش هاي مشترك با مراكز علمي بين المللي برگزار مي گردد.

وي خاطر نشان ساخت: سامانه اينترنتي امور پايان نامه ها راه اندازي گرديد و تمامي پايان نامه ها در مدت زمان كوتاهي ليست و با شرح جرئيات آن در سامانه فوق گذاشته خواهد شد تا مطالعات كاربردي در اين مورد آغاز گردد.

اين مقام مسئول ادامه داد: ليستي از  امكانات و آزمايشگاه هاي واحد در اختيار مراكز آموزشي شهرستان قرارداده شده و در حال حاضر آزمايشگاه هاي تخصصي ما  در رشته هاي عمران، مامايي، معماري  و پرستاري و جهت آموزش دانش آموزان ، مديران و متخصصان شهرستان آماده مي باشد.

وي يكي از فعاليت هاي مهم حوزه پژوهشي را مركز رشد دانست و تصريح نمود: اين مركز نيز با همكاري و مساعدت دكتر مهد ي مهدي زاده ريس واحد راه اندازي گرديد و تيم متخصصي از اعضاي هيات علمي و دانشجويان نخبه نام نويسي و كار خود را آغاز نموده اند.

خبرنگارآنا: مهدي يزداني

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین