جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پتانسیلی که شاید خفته مانده است…

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی سبزوار طی سخنانی گفت: نخستین مرکز تخصصی میدانی منطقه‌ای  خراسان رضوی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود. محمد صادق توکلی ثانی بیان داشت براساس دستورالعمل جدید…

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی سبزوار طی سخنانی گفت: نخستین مرکز تخصصی میدانی منطقه‌ای  خراسان رضوی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود. محمد صادق توکلی ثانی بیان داشت براساس دستورالعمل جدید جمعیت هلال احمر دوره‌های باز آموزی و تخصصی باید توسط مراکز علمی

و کاربردی برگزار شود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، توکلی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های بازآموزی استانی نیز به صورت منطقه‌ای در شهرستان سبزوار برگزار می‌شود، گفت: در سطح استان خراسان رضوی ۱۷ شهرستان دارای جمعیت هلال احمر هستند که تنها شهرستانی که مجوز برگزاری این دوره‌ها و دوره‌های تخصصی را دارد شهرستان سبزوار است.

وی با اشاره به اینکه تنها دو شهرستان در کشور دارای مرکز علمی و کاربردی هلال احمر هستند و مراکز دیگر علمی و کاربردی در مراکز استان‌ها واقع شده‌اند، افزود: شهرستان سبزوار و شهرستان لار در استان فارس از این ظرفیت بهره‌مند هستند.

میلادلارستان: وجود این پتانسیل موضوعی است که در راستای توسعه هلال احمر در منطقه بزرگ لارستان باید بیشتر به کار گرفته شود. در این مورد مسئولین شهرستان (رئیس جمعیت هلال احمر- رئیس دانشگاه علمی کاربردی- فرماندار وِیژه لارستان- رئیس شبکه بهداشت و درمان) و.. باید دست به دست هم با دوراندیشی از پتانسیل موجود در راستای اثربخشی و خدمت رسانی بیشتر به منطقه استفاده نمایند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین