شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

قوچ و میش لارستان ساعت 23 امشب روی آنتن میروند

اولین قسمت از برنامه زیست محیطی«سرزمین ما» بعد از ماه مبارک رمضان امشب پس از سریال پلیس مخفی به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

 اولین قسمت از برنامه زیست محیطی«سرزمین ما» بعد از ماه مبارک رمضان امشب پس از سریال پلیس مخفی به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه «رضا فرهمند» کارگردان مستند قربانی مهمان است تا ضمن صحبت درباره ماجرای کشته شدن محیط بانان، درخصوص این اثر هنری گفتگو کند. مستند قربانی روایت زندگی چند تن از محیط بانان استان لرستان است که به جرم کشتن شکارچیان، محکوم به اعدام شده اند حال آنکه این افراد مدعی هستند به وظیفه خود عمل کرده اند.

در این مستند ۴۲ دقیقه‌ای، محيط‌بان محکوم به اعدام درتقابل با محيط‌بانی که به دست شکارچی از بين رفته است، قرار می‌گیرد. درکارنامه فیلمسازی رضا فرهمندآثاری چون خيابان خانه من است، پشت دریاهاشهریست، اتاق صعود، تجریش، پرسوک، لطفاً بوق بزنيد، ساحل به ساحل و آزادی به چشم می‌خورد.

دربخش دوم برنامه، سرزمین ما میزبان »بشیر ابوالغبیش» نوجوان سرطانی اهوازی است که به آرزویش یعنی داشتم شهری تمیز رسید.آرزوی بشیر این بود: »دوست دارم شهری تمیز و زیبا داشته باشم» مردم اهواز هم تصمیم گرفتند تا آرزوی او را برآورده کنند. روز ۲۴ دی ۱۳۹۴ مردم اهواز او را به شلوغ ترین وکثیف ترین خیابان شهر، یعنی خیابان »نادری» بردند تا او ببیندکه چگونه همه چیز تمیز شده و دیگر در این خیابان خبری از زباله نیست.

مهمان دیگر برنامه »حسن پیشوایی» کارشناس پروژه حفاظت از خرس سیاه و قوچ و میچ لارستان است تا درباره آخرین وضعیت این پروژه صحبت کند.

برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی امشب ۲۳ تیر حوالی ساعت ۲۳:۱۰ از شبکه یک سیما پخش می شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین