شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آب و اشتغال؛ دو مشکل اصلی استان فارس

میلاد لارستان: در جلسه اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های پیش رو برای اجرای آن در استان فارس که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، دو مسئله آب و اشتغال به عنوان مشکلات اصلی استان فارس مطرح شد.

در جلسه اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های پیش رو برای اجرای آن در استان فارس که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، دو مسئله آب و اشتغال به عنوان مشکلات اصلی استان فارس مطرح شد.

به گزارش میلاد لارستان، در این نشست که اعضای شورای اداری استان فارس حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، اظهار داشت: امروز آب، انرژی و کشاورزی مهم‌ترین مشکل استان است و امیدواریم سفر معاون اول رئیس جمهور آثار و برکاتی در زندگی مردم داشته و به شکل ملموس مشاهده شود.

نماینده مردم استان فارس با اشاره به از خودگذشتگی‌های مردم استان فارس در قبل و بعد از انقلاب و تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید افزود: این استان سال‌های سال پس از پیروزی انقلاب در امر تامین مواد غذایی استان حرف اول را در کشور داشته و به قیمت از دست دادن منابع آب زیرزمینی خود غذا و گندم کشور را تامین کرد و امروز روی سفره‌های خالی زمین و دشت‌های به خط قرمز رسیده نشسته است.

وی با بیان اینکه این استان در شرایط کنونی توانسته گام‌های مهمی بردارد خاطرنشان کرد: در کمال ناباوری روستائیانی که خود روزی در پرداخت زکات بودند امروز در صف گرفتن امداد از کمیته امداد هستند.

امروز در استان فارس مساله آب و اشتغال به عنوان دو مساله اصلی مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده و  از معاون رئیس جمهور درخواست داریم  در این سفر نسبت به این موضوع حساسیت لازم را پیدا کنند و به یاری فارس که یک روز در تمام عرصه‌ها آنچه می‌توانسته انجام داده بشتابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین