یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اولین دوره تخصصی ادبیات عرب در حوزه لارستان برگزار میشود

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری اولین دوره تخصصی ادبیات عرب ویژه طلاب پایه های اول و دوم این حوزه علمیه در نیمه مردادماه ۹۵ خبر داد….

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری اولین دوره تخصصی ادبیات عرب ویژه طلاب پایه های اول و دوم این حوزه علمیه در نیمه مردادماه ۹۵ خبر داد. حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، گفت: به همت معاونت آموزش مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان، اولین دوره تخصصی آموزشی ادبیات عرب ویژه طلاب پایه اول و دوم این حوزه علمیه از ۱۵ مردادماه سال جاری به مدت سه سال برگزار می شود. وی افزود: این دوره، به منظور آمادگی طلاب برای تدریس در دروس حوزوی، دانشگاه ها و مراکز تخصصی قرآنی و در راستای تقویت استعداد طلاب نخبه حوزه لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از حوزه نیوز، مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: سرفصل های تدریس در این دوره دانش افزایی نیز از سوی حجت الاسلام توحیدی از اساتید حوزه لارستان تعیین شده و در طول این دوره در خدمت شرکت کنندگان گذاشته می شود.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: این دوره در ۶ ترم برگزار می شود که در ترم اول ۱۵ نفر حضور دارند. وی با توجه به آثار این دوره در فهم آیات و روایات بیان کرد: طلاب شرکت کننده در این دوره های تخصصی پس از فراگیری قطعا تاثیرات آن را در فهم آیات و روایات را لمس می کنند و یکی از اهداف قابل توجه این مدرسه در اجرای چینین برنامه ای آشنایی تخصصی طلاب در اوایل تحصیل خود با قرآن و کلام معصومین می باشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین