دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

یک یازدهم شهرک های صنعتی آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران درفارس متعلق به لارستان است

  مشاور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: آمار قراردادهای منعقد شده امسال این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۸ درصدی و واگذاری زمین به…

 

مشاور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: آمار قراردادهای منعقد شده امسال این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۸ درصدی و واگذاری زمین به صنعتگران از ۴۷ درصد رشد برخوردار بوده است.به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، کاظم خلوصیان در دیدار با امام جمعه لار با تشریح سیاست‌های حمایتی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران اظهار داشت: در این زمینه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی،‌ شناسایی موانع برسر راه سرمایه‌گذاران انجام و در رفع آنها اقدامات موثری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۱۲ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نسبت به دریافت زمین برای ایجاد واحدهای صنعتی به انعقاد قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پرداخته‌اند گفت: آمار قراردادهای منعقد شده امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۸ درصدی و واگذاری زمین از ۴۷ درصد رشد برخوردار بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان لار از دیرباز از ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌های سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس برخوردار بوده است اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی در این شهرستان بسترهای لازم را برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم کرده است.

اکبر شیروی کارشناس امکان‌سنجی و هماهنگی امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس نیز در این دیدار گفت: تاکنون ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان آماده واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران شده(یک یازدهم) که از این تعداد پنج شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق لار ، اوز، حسن لری، پشت سنگر و بیرم است.

وی در ادامه ابراز داشت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر در لار، ۶۷ واحد صنعتی در حال بهره‌برداری و ۶۵ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است و هم‌اکنون بیش از ۵۵۹ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لار اشتغال دارند. شیروی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع ظرفیت استقرار ۳۶۷ واحد صنعتی و با ظرفیت اشتغالزایی ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در منطقه لار وجود دارد.

امام جمعه لار نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این شهرستان تصریح کرد: لار از پتانسیل مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران برخوردار است. حجت‌الاسلام  نوربخش در ادامه خواستار حمایت‌های بیشتر دولت و مسئولان از سرمایه‌گذاران و صنعتگران شد و گفت: برای ارتقای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تمام تلاش‌ها صورت گیرد و از امکانات و ظرفیت‌ها به منظور صنعتی شدن این شهرستان استفاده شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین