جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

پیام تبریک نماینده مردم به رتبه های برتر کنکور95

با توجه به موفقیت چشم گیر دانش آموزان لاری و لارستانی در کنکور۹۵، دکترجمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نمود. در بخشی از این پیام آمده…

با توجه به موفقیت چشم گیر دانش آموزان لاری و لارستانی در کنکور۹۵، دکترجمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نمود. در بخشی از این پیام آمده است: “دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز، بازوان توانمند حرکت و توسعه ی فردای ایران اند و لازم است در این راه، ضمن راهنمایی و هدایت صحیح دانشجویان توسط مشاوران و خانواده ها با توجه به استعدادها و علایق ، به نیازها و ظرفیت های کشور نیز توجه شود.”

متن کامل پیام نماینده مردم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

رسول اکرم (ص) :

اَجوَدُکُم مِن بَعدی رَجُلٌ عَلِمَ عِلماً فَنَشَرَ عِلمَهُ؛

” بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند.”

بار دیگر، خطه لارستان بزرگ شاهد موفقیت جمعی از دانش اموزان و افتخار آفرینی فراگیران علم بود. دانش آموزانی که با تلاش فراوان و همت بلند خود، در راه کسب علم و دانش گام نهادند و سرانجام به آنچه که سزاوار این تلاش بود دست یافتند. در این راه، بی شک خداوند متعال، یاری رسان این عزیزان و دعای خیر پدران و مادران بدرقه ی راه آنان بوده و این مهم جز با تلاش معلمان دلسوز و زمینه سازی خانواده ها ممکن نبود.

دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز، بازوان توانمند حرکت و توسعه ی فردای ایران اند و لازم است در این راه، ضمن راهنمایی و هدایت صحیح دانشجویان توسط مشاوران و خانواده ها با توجه به استعدادها و علایق ، به نیازها و ظرفیت های کشور نیز توجه شود.

دانشجویان باید با نگاه به وضعیت رشد علم در کشور، نیازها را بسنجند و در جهانی که قدرت کشورها مبتنی بر علم و تخصص و فناوری است، در حوزه های نوین علمی و تخصصی که نیاز به حرکت پرشتاب احساس می شود، وارد شده و در بعد ملی افتخارآفرین و در بعد جهانی نیز پرچمدار ایران اسلامی باشند.

اینجانب به عنوان نماینده مردم ونیز یک دانشگاهی، ضمن تبریک این موفقیت به شما دانش آموزان و خانواده گرامی تان، توفیق روزافزون شما را از خداوند منان خواهانم.

دکتر جمشید جعفرپور / نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین