جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

انصاری فرد:پیگیر خرید دو هواپیمای آموزشی هستیم

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از  پیگیری جهت اخذ تسهیلات خرید دو هواپیمای آموزشی جهت استفاده در هنرستان هوانوردی لارستان خبر داد.  عنایت‌الله انصاری‌فرد  در گفتگو با میلادلارستان با ابراز خرسندی…

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از  پیگیری جهت اخذ تسهیلات خرید دو هواپیمای آموزشی جهت استفاده در هنرستان هوانوردی لارستان خبر داد.  عنایت‌الله انصاری‌فرد  در گفتگو با میلادلارستان با ابراز خرسندی از راه‌اندازی هنرستان هوانوردی در لارستان  با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان، اظهار داشت: یکی از فرهنگیان فرهیخته لارستانی به‌عنوان مدیر آن هنرستان از طرف آموزش‌وپرورش لارستان منصوب شده است.

وی بابیان اینکه کار ثبت‌نام در هنرستان هوانوردی لارستان آغاز شده است، افزود: برای شروع به‌کار این هنرستان در نخستین سال آن پیش‌بینی ۳۵ دانش‌آموز پسر شده است.

انصاری‌فرد بابیان اینکه هنرستان هوانوردی لارستان ششمین هنرستان هوانوردی تأسیس‌شده در کل کشور است ادامه داد: تمام این هنرستان‌ها در مراکز استان‌ها مستقر شده و لارستان نخستین شهرستان کشور محسوب می‌شود که هنرستان هوانوردی در آن تأسیس شده است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این هنرستان می‌توانند در رشته‌های خلبانی، مهندسی هواپیما، مهندسی تعمیر و نگه‌داری هواپیما، مهندسی هوافضا، مهندسی برج مراقبت پرواز و مهندسی اویونیک بدون کنکور در دانشگاه تحصیل کنند.

وی افزود: شرکتی که در این مورد اقدام کرده، بومی است که نسبت به خرید دو فروند هواپیمای آموزشی نیز اقدام شده و در حال حاضر پیگیر اخذ تسهیلات ویژه برای خرید هواپیما و تجهیزات جانبی آن است.

این مسؤول ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری این امر مهم محقق شود که تا بدین‌وسیله در راستای رشد و ارتقا علوم هوانوردی و خلبانی در سطح منطقه به جوانان لارستان، جنوب فارس و کشور ارائه شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین