جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز

بانک‌ها با انحصار سپرده‌های مردم صنعت فارس را به‌روز سیاه نشاندند

میلاد لارستان: دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: بانک‌ها با انحصار اعتبارات و سپرده‌های مردم در امور تجاری و ساخت‌وساز، صنعت فارس را به‌روز سیاه نشاندند و امروز شاهد افزایش واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل هستیم.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: بانک‌ها با انحصار اعتبارات و سپرده‌های مردم در امور تجاری و ساخت‌وساز، صنعت فارس را به‌روز سیاه نشاندند و امروز شاهد افزایش واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل هستیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری در دیدار با استاندار فارس به مناسبت هفته در بخشی از سخنان خود با اشاره به مشکلات تولید و صنعت در فارس ادامه داد: بانک‌ها با انحصار اعتبارات و سپرده‌های مردم در امور تجاری و ساخت‌وساز، صنعت فارس را به‌روز سیاه نشاندند و امروز شاهد افزایش واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل هستیم.

وی متذکر شد: سودهای بالای تسهیلات بانکی باعث شده که نقدینگی به‌جای تولید به سمت امور تجاری و بخش‌های سوداگری و امور غیر مولد برود.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: وضعیت صنعت فارس مناسب نیست و باوجود اشاره مرتب به اثرات برجام همچنان مشکلات در این بخش کاهش نیافته است.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به بحران آب در فارس انتقال آب به این استان را ضروری برشمرد و گفت: درصد بالای بیکاری در این استان بسیاری آسیب‌های اجتماعی را رقم‌زده و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

منبع: خبرگزاری فارس

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین