جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
سرپرست میراث فرهنگی لارستان خبر داد

اجرای پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در لارستان

میلاد لارستان: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان از اجرای پروژه های سرمایه گذاری گردشگری با هدف جذب توریست و رونق اقتصادی در لارستان خبر داد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان از اجرای پروژه های سرمایه گذاری گردشگری با هدف جذب توریست و رونق اقتصادی در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سیدامین قاسمی معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس در سفری یک روزه به لارستان مسائل و مشکلات سرمایه گذاری در زمینه گردشگری در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و با بازدید از پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی در جریان جزئیات آنها قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید، سیماعلویه سرپرست اداراه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لارستان در جمع خبرنگاران در خصوص این سفر گفت: طی این سفر از پروژه های لار، خور و اوز بازدید بعمل آمد.

وی افزود: در شهر اوز، یک مجتمع گردشگری تجاری با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی احداث خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی لارستان از ازسازی و تبدیل یکی از خانه های قدیمی اوز با پلان حیاط مرکزی توسط بخش خصوصی به عنوان اقامتگاه بوم گردی خبر داد و افزود: قطعه زمینی در جوار دانشگاه پیام نور اوز نیز برای تبدیل به مکان گردشگری – توریستی در نظر گرفته شده است.

علویه با بیان اینکه تمام پروژه هایی که طی شش ماهه اخیر شروع شده است در حال بررسی و تکمیل پرونده درمیراث فرهنگی لارستان است، تصریح کرد: این پرونده ها پس از طی مراحل قانونی و استعلام از ادارات مربوطه و اخذ موافقت کمیته سرمایه گذاری گردشگری، کارهای اجرایی آن شروع خواهدشد.

وی اضافه کرد: مشارکت بخش خصوصی در احداث و راه اندازی پروژه های گردشگری درلارستان باعث جذب توریست و رونق دوباره اقتصادی در جنوب کشور را در پی دارد.

خبرنگار: روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین