جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

اعتراف استاندار فارس به غیرکارشناسی بودن مصوبه الحاق به دریا

میلاد لارستان: افشانی در پاسخ به سئوالی در خصوص الحاق فارس به دریا، تاکید کرد: کل آن منطقه، منطقه حفاظت شده بین المللی بوده است و اگر منطقه اصلاح نشود به درد ما نمی خورد.

افشانی در پاسخ به سئوالی در خصوص الحاق فارس به دریا، تاکید کرد: کل آن منطقه، منطقه حفاظت شده بین المللی بوده است و اگر منطقه اصلاح نشود به درد ما نمی خورد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان؛ سید محمدعلی افشانی، استاندار فارس ۱شهریور ماه جاری در جمع خبرنگاران با برشمردن برنامه ها و پروژه های مختلف در هفته دولت به نکات مهمی اشاره کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه امنیت روانی از امنیت عمومی بالاتر است، اظهار داشت: احساس امنیت برای شکوفایی استعدادهای استان، یک ضرورت است، امنیت عمومی به پاس خون شهدا و مدیریت رهبری معظم انقلاب و نیروهای مسلح و امنیتی در کشور فعال است.

افشانی در پاسخ به سئوالی در خصوص الحاق فارس به دریا، تاکید کرد: کل آن منطقه، منطقه حفاظت شده بین المللی بوده است، ما به دنبال اتصال به دریا و ساخت اسکله هستیم، اگر منطقه اصلاح نشود به درد ما نمی خورد و اگر تعجیل در کار الحاق انجام نمی شد مسئله تا پایان شهریور به اتمام می رسید.

استاندار فارس همچنین با تاکید بر اینکه افراد آن روستاها علاقه داشتند به فارس ملحق شوند و رفتار ۲ طرف به ویژه هرمزگانی ها زیبا نبود، اضافه کرد: تعویض فرماندار لامرد به خاطر مسئله الحاق نبود.

میلاد لارستان: این سخنان نشان می دهد، مصوبه الحاق استان فارس (لامرد) به دریا که یکی دو سالی است که مورد پافشاری برخی مسئولین است، بدلیل ضربه زدن به یکی از مناطق اکوسیستمی و محیط زیستی مهم کشور، قابل اجرا نیست و طرح آن از سوی افراد ذی نفوذ کاری غیرکارشناسی و بدون در نظر گرفتن منافع ملی و عمومی است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اعتراف استاندار فارس به غیرکارشناسی بودن مصوبه الحاق به دریا”

  1. فارس ایران گفت:

    و باز نشان می دهد این طرح وجود دارد ….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین