شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

آغاز ساخت درمانگاه شهرک محمد رسول الله(ص) لارستان

کلنگ احداث مرکز سلامت جامعه در شهرک محمد رسول الله لارستان به زمین زده شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، این مراسم  با…

کلنگ احداث مرکز سلامت جامعه در شهرک محمد رسول الله لارستان به زمین زده شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، این مراسم  با حضور حجت  الاسلام  و المسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه شهرستان، دکتر عاطفه رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی و هیئت همراه، علیپور معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان، و نمایندگانی از شورای اسلامی شهر و خیرین و معتمدین برگزارشد.

photo_2016-09-10_10-41-00

photo_2016-09-10_10-40-55

دکتر ابوطالب مدرسی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت لارستان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت:  مرکز سلامت جامعه شهرک محمد رسول الله در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با ۷۶۰ متر مربع زیر بنا توسط خیر بزرگوار همین محله جناب آقای حاج عبدالحسین حیدرپوریان بنا خواهد شد که صد درصد هزینه ساخت و همچنین زمین، اهدایی ایشان به مردم این منطقه است. وی افزود :تلاش های دکتر  رئوفی ریاست دانشکده علوم پزشکی و دکتر عباس نصری معاونت بهداشتی دانشکده  در جهت گرفتن مجوز این مرکز قابل تقدیر و تشکر است.

photo_2016-09-10_10-40-21دکترعباس نصری معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز در این مراسم با بیان این که در حال حاضر یکی از اولویت های دولت پیشرفت در عرصه بهداشت و درمان بوده و برای تحقق این هدف خدمات ارزنده ای صورت گرفته است افزود: ما در مدت کوتاهی توانسته ایم ۲۰ مصوبه در حوزه معاونت بهداشتی بگیریم که شامل ۸ درمانگاه و ۸ خانه بهداشت است. در این میان ۱۰ میلیارد ریال صرف تعمیر و تجهیزات شده است که البته اهم این فعالیت ها در روستاها بوده و در شهر تنها بر درمانگاه تمرکز داشته ایم.

photo_2016-09-10_10-41-06

وی با اشاره به این که به لطف خداوند و همت خیر، قبل از کلنگ زنی این پروژه مصوبه آن با تمام آیتم های لازم مانند آزمایشگاه و دندان پزشکی گرفته شده است و دراین راستا باید ازهمت  خیرنیک اندیش حاج عبدالحسینحیدر پوریان و خانواده ایشان صمیمانه قدردانی کرد .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین