جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19
ریس صنعت، معدن و تجارت لارستان خبر داد

190 واحد صنعتی فعال و نیمه فعال و 96 جواز تاسیس معدن در لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان بابیان اینکه این شهرستان به لحاظ صنعتی جز سه شهر برتر فارس محسوب می‌شود، گفت: تاکنون مجوز تأسیس ۱۹۰ واحد صنعتی و ۹۶ واحد معدنی در لارستان صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان بابیان اینکه این شهرستان به لحاظ صنعتی جز سه شهر برتر فارس محسوب می‌شود، گفت:۱۹۰ واحد صنعتی فعال و نیمه فعال و ۹۶ جواز تاسیس معدن در لارستان صادر شده است.

به گزارش میلاد لارستان، علی‌محمد ابراهیم‌زاده عصر امروز در نشست مشترک مسؤولان این شهرستان با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل پست ایران با اشاره به پیشینه درخشان لارستان، اظهار داشت: اقتصاد پویای کنونی در حوزه خلیج‌فارس مدیون تجار و مردم لارستان است.

وی بابیان اینکه لارستان لولای پاشنه اقتصاد کشور بوده و خواهد بود، افزود: در شهرستان لارستان بیش از ۷ هزار واحد صنفی فعالیت دارند که این اصناف برای مبادلات کالای خود به پُست نیاز دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با اشاره به اینکه بخش عمده پوشاک و لوازم الکترونیکی کشور از منطقه لارستان بزرگ است، تصریح کرد: نقش تجار فعال لارستانی در شهرهای قشم، کیش و بندرعباس غیرقابل‌انکار است.

وی بابیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های قانونی برای صادرات و واردات بار در لارستان باعث تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد شد، افزود: صنعت و معدن یکی از بازوهای اقتصاد کشور است که بیش از ۱۹۰ واحد تولیدی فعال و نیمه فعال در لارستان دارای مجوز فعالیت است.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان لارستان به لحاظ صنعتی جز سه شهر برتر فارس محسوب می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ۹۶ معدن در لارستان جواز تأسیس دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: لارستان در زمره چهار شهرستان برتر استان فارس قرار دارد که بیشترین واحدهای تجاری را شامل می‌شود و دروازه اتصال استان فارس به خلیج‌فارس است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین