جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
فرماندار ویژه جهرم خبر داد

افتتاح سینما جهرم

میلاد لارستان: فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: سینما بازسازی شده جهرم با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد ریال و با ۶۰۰ صندلی مدرن به بهره‌برداری می‌رسد.

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: سینما بازسازی شده جهرم با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد ریال و ۶۰۰ صندلی مدرن به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میلاد لارستان؛ علیرضا صحرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: در سفر علی اصغر کاراندیش، معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت ارشاد که روز پنجشنبه ۲۵ شهریور انجام می‌شود، پروژه سینما جهرم که به تازگی بازسازی شده افتتاح می‌شود.

وی افزود: این سینما در حال حاضر پس از بازسازی به سیستم صوت دالبی و دیجیتال مجهز شده که برای بهره برداری از این سالن سینما ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: این سینما که پیش از این با دارا بودن ۸۵۰ صندلی یکی از بزرگترین سینماها در استان فارس محسوب می‌شد، درسال ۱۳۴۵ تاسیس و امسال در بازسازی آن به دلیل استفاده از صندلی‌های مدرن و با کیفیت و رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، این تعداد به ۶۰۰صندلی کاهش یافت.

صحرائیان به دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: دیدار با اهالی هنر، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی شهرستان و رونمایی از کتاب مثنوی پیر و جوان میرزا نصیر جهرمی از برنامه‌های سفر معاون وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به شهرستان جهرم است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: افتتاح موسسه قرآنی امام رضا(ع) نیز از برنامه‌های سفر یک روزه کاراندیش به شهرستان جهرم است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین