دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در آستان امامزاده لار

مدیر آستان امامزاده میرعلی‌ بن‌‌ الحسین(ع) لارستان ویژه‌برنامه‌های عید سعید غدیر خم در این مکان مقدس را اعلام کرد.  سید یعقوب مصطفوی با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و…

مدیر آستان امامزاده میرعلی‌ بن‌‌ الحسین(ع) لارستان ویژه‌برنامه‌های عید سعید غدیر خم در این مکان مقدس را اعلام کرد.  سید یعقوب مصطفوی با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و همچنین دهه ولایت، اظهار داشت: عید غدیر خم، حقیقتی ماندگار در تاریخ اسلام است. وی بابیان اینکه بزرگداشت غدیر یک وظیفه الهی و همگانی است، افزود: پیامبر بزرگ اسلام (ص) با انتخاب حضرت علی(ع) به‌عنوان جانشین خود، حجت را بر مسلمانان به اتمام رساندند و رسالت خود را کامل کردند.

مدیر آستان امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان با اشاره به اینکه برای بزرگداشت عید غدیر خم ویژه‌برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته ‌شده است، تصریح کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی ولایتی‌نسب در شب عید و مداحی حاج اشکان عسکری از جمله این برنامه‌هاست. وی ادامه داد: طی یک اقدام زیبا و طبق روال سال‌های گذشته، «کاروان غدیر» با حضور خیل عظیم عاشقان امیرمومنان حضرت علی (ع) پس از ویژه‌برنامه جشن از مسجد جامع شهر لار به سمت بارگاه نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان حرکت خواهد کرد.

مصطفوی بیان کرد: گل‌باران و عطرافشانی حرم مطهر، نورافشانی، پخش شیرینی، ویزیت رایگان بیماران در دارالشفای حضرت از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این ایام با برکت است. به گزارش میلاد لارستان، ده‌ها برنامه جشن و سخنوری و مداحی ویژه دهه ولایت به‌ویژه در شب و روز عید سعید غدیر خم در لارستان در حال برگزاری است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین