یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

امحای بیش از یک و نیم تن ماهی حرام گوشت در لارستان

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان لارستان گفت: در اجرای طرح کنترل، بازرسی ونظارت بهداشتی برتولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده های خام دامی بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم…

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان لارستان گفت: در اجرای طرح کنترل، بازرسی ونظارت بهداشتی برتولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده های خام دامی بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع ماهیان حرام گوشت از نوع گربه ماهی و سوس در این شهرستان معدوم شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا و  روابط عمومی دامپزشکی استان فارس، مسعود محجوب افزود: افرادی با استفاده از ۲ دستگاه وانت اقدام به حمل انواعی از ماهیان حرام گوشت در لارستان می کردند و قصد داشتند این ماهی ها را در سایر شهرستان ها توزیع کنند. وی بیان داشت: پاسگاه انتظامی هورمود باغ به دلیل شک کردن به محموله وانت و اینکه سر و دم ماهی ها جدا شده بود این خودرو را توقیف کردند و آن را در اختیار اداره دامپزشکی لارستان قرار دادند.

محجوب گفت: این ماهیان به دلیل عدم ارائه مجوز حمل بهداشتی و توزیع خارج از شبکه پس از انجام مراحل قانونی با دستور قضایی معدوم شد. سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان لارستان افزود: بر اساس فتوای مراجع عظام، گوشت انواعی از آبزیان از جمله ماهی سوس و گربه ماهی حرام است به همین سبب فروش و عرضه این نوع از ماهیان ممنوع است.

محجوب ادامه داد: با افرادی که اقدام به توزیع فرآورده های خام دامی غیر مجاز و غیر بهداشتی کنند طبق قانون برخورد خواهد شد از این رو از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده هر گونه عرضه غیربهداشتی این نوع فرآورده ها مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان لارستان به شماره های تلفن ۵۲۲۴۶۰۲۷ – ۵۲۲۴۶۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین