جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

تهیه شناسنامه ترافیکی جاده های لارستان

همایش راهوران محله با حضور دهیاران در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی…

همایش راهوران محله با حضور دهیاران در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس باقری فرد مدیر کل راه وشهرسازی لارستان،سرهنگ هوشمندی رییس پلیس قرارگاه جنوب ، سرهنگ انصاری رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان ، علی پور معاون فرمانداری ویژه و نماینده ی هلال احمر لارستان سخنرانان این همایش بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در سخنانی اظهار داشت : اخیرا یکی از مهمترین فعالیت های انجام شده تهیه و تنظیم شناسنامه ترافیکی توسط ادارات راه وشهرسازی تابعه با همکاری پلیس راه قرارگاه جنوب می باشد که در این طرح سعی شده با بررسی های میدانی کارشناسان، نواقص جاده های مناطق مختلف حوزه استحفاظی شناسایی و مستند سازی آن صورت گیرد .

باقری فرد با بیان اینکه دهیاران همواره می توانند به عنوان بازوان این اداره باشند ، افزود : یکی از خواسته های ما از دهیاران به عنوان سفیران خدمت در مناطق ، آگاه سازی اهالی روستا می باشد . وی تصریح کرد : سعی شود دهیاران نسبت به نصب شبرنگ بر روی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آگاهی بخشی به کشاورزان منطقه ، در ارتقا ایمنی مشارکت داشته باشند .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : ارتفا فرهنگ ترافیکی دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها و توزیع بروشور و برگزاری کلاس های آموزشی خود می تواند سهمی در فعالیت های ایمنی در قالب آموزش داشته باشد.

وی گزارشی از کاهش ۲۲ درصدی آمار فوتی در  ۶ ماهه نخست سال ارائه کرد و افزود : هر چند هنوز از این آمار ها خرسند نیستیم ولیکن در بعضی از مواقع متوجه می شویم که در تصادفات به وقوع پیوسته ، از دید کارشناسان ، جاده و ماشین مقصر شناخته نشده و غفلت راننده  باعث بروز این اتفاق دلخراش گردیده و با همین نگاه است که انتظارات ما نسبت به فرهنگ سازی و آموزش بالا می رود .

شایان ذکر است در پایان مراسم از محمود غبروشی راننده نمونه ناوگان مسافربری ، اصغر فاریابی راننده نمونه ناوگان باربری و عوض احمدی دهیار نمونه روستای دهکویه تجلیل شد

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین