دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرماندار ویژه لارستان

اطلاعات جمع آوری شده در سرشماری محرمانه است

میلاد لارستان: فرماندار لارستان با دعوت از مردم این شهرستان برای شرکت در سرشماری، گفت: اطلاعات جمع‌آوری‌شده در سرشماری محرمانه است.

فرماندار لارستان با دعوت از مردم این شهرستان برای شرکت در سرشماری، گفت: اطلاعات جمع‌آوری‌شده در سرشماری محرمانه است.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی بابیان اینکه اطلاعات آماری در برنامه‌ریزی و مدیریت کلان بسیار بااهمیت است، اظهار داشت: سرشماری مؤثرترین شیوه جمع‌آوری اطلاعات برای برنامه‌ریزی کشور است.

وی افزود: در سرشماری امسال داده‌ها و اطلاعات اساسی مانند جمعیت، میزان زادوولد، مرگ‌ومیر، وضعیت اشتغال، درآمد، سکونت، تحصیل، سلامت، تأهل و غیره جمع‌آوری می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن به‌منظور برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت کنونی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب انجام می‌شود، تصریح کرد: امید می‌رود تا با استفاده از اطلاعات و آمار به‌دست‌آمده در ابعاد مختلف توسعه ازقبیل توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… گام برداشت.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه برابر نتایج آماری سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۰، شهرستان لارستان پس از شیراز و مرودشت با ۷۵ هزار و ۳۰۰ خانوار از نظر تعداد در سطح استان فارس رتبه سوم را دارد، ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌منظور در اختیار قرار دادن تمام منابع و امکانات اعم از انسانی و تجهیزاتی، مشخص شده‌اند.

حسنی بابیان اینکه دو گردهمایی به‌منظور آگاهی‌بخشی و جلب مشارکت حداکثری آحاد مردم شهرستان لارستان در سرشماری امسال برگزار شده است، افزود: در گردهمایی مطلعان محلی، از بخشداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، بهورزان خانه‌های بهداشت روستایی، مروجان کشاورزی، شرکت تعاونی‌های روستایی و شهری، مدیران مدارس در جلب مشارکت و حضور در سرشماری و به‌‌ویژه سرشماری اینترنتی دعوت شده است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته ۵۰۰ نفر در سامانه جذب نیرو برای سرشماری حضوری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۶۳ نفر به‌عنوان مأمور آمارگیر با ستاد سرشماری نفوس و مسکن لارستان تا پایان سرشماری همکاری خواهند کرد.

وی یادآور شد: در حوزه معاونت فنی و آموزشی ۱۱ کارشناس مسؤول در قالب پنج گروه روستایی و شش گروه شهری، ۶۳ مأمور آمارگیر را زیر پوشش خود قرار خواهند داد.

حسنی ادامه داد: ۲۴ نفر از این مأموران در حوزه روستایی و ۳۹ نفر در حوزه شهری کار سرشماری حضوری را انجام خواهند داد.

فرماندار ویژه لارستان ابراز امیدواری کرد با مشارکت عمومی لارستانی‌ها در سرشماری اینترنتی و نیز همکاری با مأموران آمارگیر با دادن اطلاعات دقیق خانوار خود برنامه‌ریزان و مسؤولان را در این امر مهم که زیربنای توسعه و عمران زادگاهشان است، یاری رسانند.

وی در پایان اضافه کرد: تمام آحاد جامعه مطمئن باشند اطلاعات آنان محرمانه و در قالب داده‌های آماری برای برنامه‌ریزی و توسعه و عمران شهرستان لارستان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین