چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی در بخش مرکزی لارستان

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ در ۶۴ میلیارد ریال در روستاهای  بخش مرکزی لارستان افتتاح شد. به…

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان چند طرح عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ در ۶۴ میلیارد ریال در روستاهای  بخش مرکزی لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛ درسومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی،

چند طرح عمرانی و صنعتی ، با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی درروستاهای بخش مرکزی لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

اجرای طرح هادی و زیرسازی و بهسازی ورودی روستای هرمود مهرخویی شامل ۱ هزار و ۲۸ متر کانیوو،۵۳۸ متر تک لبه، ۸ هزار متر مربع زیرسازی و با اسفالت ریزی ۲ هزار و ۸۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح ها بود.

افتتاح شرکت صنعتی- معدنی بلور نمک لارستان واقع در شمال شرق لارستان، با ظرفیت تولید ۱۵۰هزار تن سنگ نمک در سال و با اشتغال زایی ۶۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم با ۵۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری دیگر پروژه بهره برداری شده در این روز بود.

دیگر طرح افتتاح شده در این روز، بهره برداری از میدان فرهنگ در ورودی روستای کورده  و همچنین زمین چمن این روستا با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال،از اهم طرح های افتتاح شده امروز در روستاهای بخش مرکزی لارستان می باشد.

گفتنی است؛ سیدمحمد احمدی، استاندار فارس نیز، تا دقایقی دیگر جهت افتتاح چند پروژه عمرانی در شهر لار و بخش های تابعه وارد لارستان خواهد شد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین