دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار ویژه لارستان

سرشماری محور برنامه ریزی ها در سطح ملی و منطقه ای است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دعوت از مردم شهرستان لارستان برای مشارکت در سرشماری اینترنتی، گفت: سرشماری محور برنامه ریزی ها در سطح ملی و منطقه ای است و هر چه استقبال مردم از سرشماری نفوس و مسکن افزایش یابد، به همان نسبت باعث افزایش اختصاص اعتبارات و امکانات می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دعوت از مردم شهرستان لارستان برای مشارکت در سرشماری اینترنتی، گفت: سرشماری محور برنامه ریزی ها در سطح ملی و منطقه ای است و هر چه استقبال مردم از سرشماری نفوس و مسکن افزایش یابد، به همان نسبت باعث افزایش اختصاص اعتبارات و امکانات می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی بین الصلاتین نماز جمعه این هفته شهر لار برشمردن اهمیت سرشماری نفوس و مسکن به عنوان یک پروژه ملی، اظهار داشت: از سوم مهرماه سرشماری اینترنتی در لارستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای برگزاری مطلوب سرشماری در لارستان فراهم شده است، افزود: در همه کشورها همه برنامه ریزی ها براساس داده ها و اطلاعات کامل، موثق و منظم صورت می گیرد.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه سرشماری اینترنتی تا ۲۵ مهرماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: سرشماری اینترنتی با برای نخستین بار در تاریخ ایران برای افزایش سرعت عمل در جمع آوری اطلاعات، کاهش هزینه ها و وقت و همچنین دستیابی به اطلاعات دقیق تر در حال انجام است.

معاون استاندار فارس با دعوت از مردم شهرستان لارستان برای مشارکت در سرشماری اینترنتی، ادامه داد: سرشماری محور برنامه ریزی ها در سطح ملی و منطقه ای است و هر چه استقبال مردم از سرشماری نفوس و مسکن افزایش یابد، به همان نسبت باعث افزایش اختصاص اعتبارات و امکانات می شود.

حسنی با بیان اینکه آمار جمعیتی، تعداد زاد و ولد، میزان مرگ و میر، وضعیت اشتغال و غیره به عنوان ملاک و معیاری برای تصمیم گیری هاست، تصریح کرد: اطلاعات بدست آمده در این سرشماری، مبنای تصمیم گیری ها برای سال های آتی منطقه مورد استفاده خواهد بود.

وی با تأکید چندباره برای حضور همه آحاد مردم لارستان بزرگ برای شرکت در سرشماری به ویژه سرشماری اینترنتی، افزود: از مردم همیشه در صحنه لارستان انتظار می رود ثبت نام در سرشماری اینترنتی به روزهای پایانی موکول نشود.

به گزارش میلاد لارستان؛ سرپرست خانوارها می توانند به شکل اینترنتی اطلاعات خانوار خود را از طریق سامانه www.sarshomari95.ir ثبت کنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین