جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرعامل شرکت شیرین طعم لارستان مطرح کرد

ایجاد اشتغال برای 42 نفر/خرید کالای داخلی اولین گام حمایت از تولیدملی+عکس محصولات

میلاد لارستان: سایت و روزنامه میلاد لارستان همواره به دنبال تقویت واحدهای صنعتی و البته اشتغالزای منطقه لارستان بزرگ بوده و هست. به همین دلیل به دنبال معرفی بهتر واحدهای…

میلاد لارستان: سایت و روزنامه میلاد لارستان همواره به دنبال تقویت واحدهای صنعتی و البته اشتغالزای منطقه لارستان بزرگ بوده و هست. به همین دلیل به دنبال معرفی بهتر واحدهای صنعتی فعال در لارستان، ترویج مصرف کالای داخلی وجامه عمل پوشاندن به سیاست های اقتصاد مقاومتی این بار به سراغ سیامک ساریخانی مدیرعامل شرکت شیرین طعم لارستان از مجموعه گروه صنعتی ویتانا رفته ایم تا این شرکت را به مردم لارستان، استان و کشور معرفی کنیم:

  • لطفاً خودتان را معرفی کنید:

بنده سیامک ساریخانی، متولد اسفندماه ۱۳۵۵ دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی و فوق لیسانس مدیریت نیروی انسانی هستم.

lar-sanat-01

  • از چه سالی وارد حوزه تولید شده اید؟

بنده از سال ۱۳۸۴ وارد عرصه صنایع غذایی شدم.

  • در مورد محصولات تولیدی این شرکت توضیح دهید.

شرکت شیرین طعم لارستان تولید انواع بیسکویت و شیرینی های مغزدار را از سال ۱۳۸۵ شروع نموده است و بعد از پیوستن به گروه صنعتی ویتانا تولیدات خود را افزایش داد.

  • از لحاظ کیفیت محصولات خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

از لحاظ کیفی محصولات این شرکت جزء محصولات بدون اسید چرب ترانس است و از کیفیت مناسب و ایمنی جهت مصرف کودکان برخوردار است. به نحوی که خانواده ها می توانند بدون احساس نگرانی از تولیدات این شرکت استفاده نمایند.

lar-sanat-05

  • آیا برنامه ای برای توسعه کسب و کارتان در آینده دارید؟

شرکت شیرین طعم لارستان همواره در حال تحقیق و پژوهش بر روی محصولات جدید و افزایش کیفیت محصولات خود است. این سیاست در گروه صنعتی ویتانا از برنامه های استراتژیک سازمان است.

  • استقبال مردم منطقه از محصولات را چگونه ارزیابی می کنید؟

متأسفانه به دلیل نداشتن تبلیغات در گذشته اغلب مردم لارستان حتی از وجود کارخانه ایی با این محصول در منطقه اطلاعی ندارند. از طرفی به دلیل اینکه واحد فروش محصولات گروه در تهران مستقر است، فروشها از تهران و سایر استانها صورت می گیرد و همین امر ارتباط مردم را با کارخانه تقریباً قطع نموده است.

lar-sanat-06

  • حمایت ادارات و ارگان ها به چه میزان در فعالیت شما تأثیر دارد؟

واقعیت این است که در تمام مدت حضور بنده در شهرستان لارستان تمام تلاش خود را کرده ام که ارتباط مناسبی با سازمانها داشته باشم و انصافاً برخورد مناسبی هم از سوی دوستان و مسئولان احساس شده است. اما فراموش نکنید که تولیدکنندگان به خودی خود دارای هزاران مشغله و مشکل اداری و کاری هستند و بدون شک سازمان ها و ارگانها می توانند در این مهم نقش بسزایی داشته باشند.

  • نقش صاحبان صنایع و کسب و کار در کاهش میزان بیکاری را چگونه ارزیابی می کنید؟

بنده در جلسات و همایش های مختلف بارها این موضوع را گفته ام که تنها راه برون رفت از بحران و رکود اقتصادی جامعه حمایت از تولید داخلی و افزایش صادرات است اما تعجب می کنم مسئولان عزیز بدنبال حل مشکل در جاهایی دیگر هستند.

lar-sanat-04

  • میزان فعالیت واحد تولیدی شما چقدر است؟

این شرکت بصورت مداوم در تمام طول سال تولید می کند.

  • آیا نمایندگان فروش در شهر لار و سایر استانها دارید؟

بله. تقریباً در تمام کشور نمایندگان فروش مستقر هستند.

  • آیا بازاریابی شما موفق بوده است؟

بله. خوشبختانه شرایط شرکت به سمت مطلوبی در حرکت است.

lar-sanat-02

  • چه تعداد کارگر و کارمند در واحد تولیدی شما مشغول به خدمت هستند؟

بطور مستقیم در حال حاضر ۴۲ نفر نیرو بصورت تمام وقت در شرکت فعالیت دارند. این تعداد بدون احتساب نیروهای فروش و مستقر در تهران هستند.

  • چه تعداد آقا و چه تعداد خانم و چه تعداد از پرسنل شما بومی هستند؟

تقریباً یک سوم نیروها خانم و مابقی آقا هستند و از این تعداد ۴ نفر نیروی غیربومی هستند. اغلب نیروهای این شرکت متأهل یا در شرف تشکیل خانواده هستند.

  • متوسط سنی کارکنان چند سال است؟

نیروهای شاغل در شرکت شیرین طعم لارستان اغلب بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند.

lar-sanat-03

  • میزان تحصیلات کارکنان چقدر است؟

در گذشته افراد پائین تر از دیپلم هم استخدام می شدند اما با توجه به نیازهای آموزشی که جزء سیاست های کاری بنده است، در حال حاضر حداقل شرایط استخدام داشتن دیپلم است.

  • به عنوان یک تولیدکننده بهترین راه حمایت از تولید ملی چیست؟

به نظر بنده یکی از بهترین راههای حمایت، کنترل ورود کالاهای مشابه است. بسته های حمایتی مناسب جهت رقابت با سایر کشورها، کم کردن بروکراسی اداری، پرداخت وام بدون بهره به تولیدکنندگان دارای برنامه مناسب و غیره.

  • به نظر شما مردم در حمایت از تولیدملی به چه میزان می توانند موثر باشند؟

خرید و اعتماد به کالای داخلی اولین گام در این زمینه است. البته این چیزی از مسئولیت تولیدکنندگان درخصوص افزایش مداوم کیفیت را کم نمی کند.

  • چه عواملی باعث شده شما به سمت تولید جذب شوید؟

بنده مدت زیادی است که در بخش تولید و غالباً مواد غذایی فعالیت کرده ام. تولید و تبدیل مواد خام به محصول همیشه برای من جذابیت خاص خودش را دارد.

  • آیا نوآوری هم در کارتان داشته اید؟

به لطف خدا و همت والای همکاران اغلب شرایط کار و تولید به سمت رشد و بهتر شدن حرکت کرده است. هر چند شکست همیشه یک پله تولید است اما درجازدن سزاوار یک تولیدکننده نیست.

lar-sanat-07

  • اگر باز هم دوباره زندگی را آغاز کنید همین فعالیت را ادامه می دهید؟

بنده یاد گرفته ام در هر جایی که کار می کنم بدنبال تغییر و تحول باشم. صنعت و نوع تولید مهم نیست. مهم این است که شما بدانید چه می خواهید انجام دهید و چگونه؟!

  • چه پیشنهادی برای افراد تازه کار و تولیدکنندگان جدید دارید؟

این سوال شما دو بخش دارد. ابتدا افراد تازه کار؛ از کسب تجربه نترسند. قرار نیست همه پشت میز بنشینند و قرار نیست در شروع کار و زندگی درآمد بالایی کسب کنیم. در کنار کسب تجربه، تحصیل را فراموش نکنید و به شدت مطالعه کنید.

اما بخش دوم سوال مربوط است به افرادی که می خواهند تولید کنند. فراموش نکنیم داشتن پول و سرمایه به این معنی نیست که حتی شما مدیر خوبی هم هستید. مدیریت امروزه تبدیل به یک علم کاملاً تخصصی شده است. استفاده از نیروهای کارآزموده و تحصیل کرده و دادن اختیار در کنار مسئولیت می تواند راهگشای شما باشد. بهتر است شما رهبر مجموعه خود باشید تا مدیر مجموعه!!

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

9 Responses to “ایجاد اشتغال برای 42 نفر/خرید کالای داخلی اولین گام حمایت از تولیدملی+عکس محصولات”

  1. ناشناس گفت:

    شرکت شیرین طعم ۸۰۰۰ تومان به خدمات کامپیوتری من بدهکار است. الان یک ساله که نداده. شرکتی که نتونه حساب ۸۰۰۰ تومانی رو تسویه کنه ….

  2. رضا گفت:

    چرا بازاری و یا مغازه ای برای فروش محصولات این شرکت در لار و لارستان وجود ندارد؟ مگر نمی گوییم کالای بومی. تولید فرزندان همین مرزو بوم است /چرا در لار نیاید شعبه فروش داشته باشد. جناب مدیرعامل لطفا جواب دهید…

  3. مدیر گفت:

    سلام. وقت همگی بخیر. دوست من شما حتی اسم خودت را ننوشتی و این صحت ادعای شما را زیر سوال میبرد. چون هیچ شرکتی در پرداخت چنین مبالغ اندکی ناتوان نیست. پس برای خراب کردن دیگران کمی ذکاوت به خرج دهید. در ضمن اگر سندی دال بر بدهی شرکت دارید تشریف بیاورید.

  4. ناشناس گفت:

    یکی ازبهترین و خاطره انگیزترین محصولات مصرفی بیسکویت ویتا نا (بیسکویت مادر )می باشد که نوزاد تا افراد مسن به ان علاقه داشته و مصرف میکنن همچنین فروش محصولتت در عمده مغازه های شهر به چشم می خورد و مورد استفاده می باشد همچنین کارخانه لارستان با مدیریت جدید کارخانه از نظز میزان تولید و افزایش کفیت وراندمان و بهره وری در راستای اشتغال زای و ورود منابع و منافع به لارستان قدم مثبت برداشته است

  5. همشهری گفت:

    واقعا محصولات ویتانا خوب مطمعن و با کیفیت می باشد من از طرفداران ان هشتم

  6. وحید گفت:

    ویتانا واقعا محصولات خوبی داره و با کیفیت می باشد من دلم بیسککیت مادر می خواد

  7. وحید گفت:

    محصولات شرکت خوبه و با کیفیت می باشد من دلم بیسکویت مادر می خواد

  8. وحید گفت:

    یکی ازبهترین و خاطره انگیزترین محصولات مصرفی بیسکویت ویتا نا (بیسکویت مادر )می باشد که نوزاد تا افراد مسن به ان علاقه داشته و مصرف میکنن همچنین فروش محصولتت در عمده مغازه های شهر به چشم می خورد و مورد استفاده می باشد همچنین کارخانه لارستان با مدیریت جدید کارخانه از نظز میزان تولید و افزایش کفیت وراندمان و بهره وری در راستای اشتغال زای و ورود منابع و منافع به لارستان قدم مثبت برداشته است

  9. من گفت:

    یکی ازبهترین و خاطره انگیزترین محصولات مصرفی بیسکویت ویتا نا (بیسکویت مادر )می باشد که نوزاد تا افراد مسن به ان علاقه داشته و مصرف میکنن همچنین فروش محصولتت در عمده مغازه های شهر به چشم می خورد و مورد استفاده می باشد همچنین کارخانه لارستان با مدیریت جدید کارخانه از نظز میزان تولید و افزایش کفیت وراندمان و بهره وری در راستای اشتغال زای و ورود منابع و منافع به لارستان قدم مثبت برداشته است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین