شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس مطرح کرد:

ایجاد شرکت مادر تخصصی صادرات در لارستان

میلاد لارستان: معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، با بیان اینکه لارستان دروازه خروجی کشور به بنادر جنوبی است، گفت: ما آمادگی ایجاد شرکت مادر تخصصی صادرات با هدف حمایت از تولیدات داخلی را داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، با بیان اینکه لارستان دروازه خروجی کشور به بنادر جنوبی است، گفت: ما آمادگی ایجاد شرکت مادر تخصصی صادرات با هدف حمایت از تولیدات داخلی را داریم.

به گزارش میلاد لارستان؛ سرهنگ سعید کوشکی در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، ضمن تأکید بر مقوله قدرت جوامع اسلامی در برابر دشمنان، اظهار داشت: بهره مندی از قدرت نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی چهار شاخصه اصلی حکومت های قدرتمند است.

وی با بیان اینکه کشور ما به لحاظ نظامی و علمی از جمله کشورهای شاخص است اما متأسفانه در حوزه اقتصاد دچار ضعف هستیم، افزود: دشمن با بهانه گیری های مختلف در بُعد اقتصادی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه بسیج سازندگی بدنبال توسعه صنایع کم آب بر و کوچک است، تصریح کرد: می توان با بهره گیری از پتانسیل تولید بالای کنجد در لارستان، با ایجاد مراکز فرآوری اشتغالزایی کرد.

وی لارستان را دروازه خروجی کشور به بنادر جنوبی دانست و افزود: سپاه آمادگی ایجاد شرکت مادر تخصصی صادرات با هدف حمایت از تولید داخل با پشتوانه فرماندار ویژه لارستان، اعضای شورای اقتصاد مقاومتی و مردم این شهرستان با توجه به مراودات آنها با کشورهای حوزه خلیج فارس صورت دهد.

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه شرایط اقلیمی منطقه لارستان برای پرورش گیاهان دارویی بسیار مساعد است، خاطر نشان کرد: می توان با پرداخت تسهیلات از طرف بسیج سازندگی در این زمینه فعالیت و ایجاد اشتغال کرد.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی سپاه فجر استان فارس تسهیلات پرداخت شده است، افزود: اگر یک کارگاه تولیدی صادر کننده محصولات دچار مشکل نقدینگی باشد، سپاه فجر استان فارس آمادگی حمایت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به آمادگی لازم برای حمایت از پرورش دهندگان آبزیان و ماکیان وجود دارد، اضافه کرد: در همین جا قول می دهم که سقف پرداخت وام با بهره ۱۶ درصد برای شهرستان لارستان در بحث اشتغالزایی برداشته می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین