چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

یادواره هفت شهید «دهکویه» لارستان برگزار می‌شود

میلادلارستان: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان از برگزاری یادواره هفت شهید گلگون‌کفن «دهکویه» این شهرستان خبر داد. علی طیبی‌زاده در گفتگو با خبرنگار میلادلارستان با گرامیداشت یاد و…

میلادلارستان: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان از برگزاری یادواره هفت شهید گلگون‌کفن «دهکویه» این شهرستان خبر داد.

علی طیبی‌زاده در گفتگو با خبرنگار میلادلارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: یادواره شهدا، حلقه اتصال تجدید پیمان مردم با ولایت است. وی با بیان اینکه شهدای جنگ تحمیلی با جان‌فشانی‌های بی‌نظیر توانستند عزت را به ایران اسلامی بازگردانند، افزود: اگر ایثار و جوانمردی شهدا نبود، اکنون دشمنان بارها کشورمان را مورد هجمه و حمله قرار می‌دادند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عفیفه لارستان با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یادواره هفت شهید دهکویه از توابع بخش مرکزی این شهرستان به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت این روستا برگزار می‌شود، تصریح کرد: پنجشنبه هفته جاری، دبیرستان صدیقه طاهره(س) دهکویه میزبان خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور دهکویه خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت فضاهای مجازی در معرفی اندیشه‌های ناب شهدا، خاطرنشان کرد: در این یادواره سعی شده با تهیه عکس‌نوشته از وصیت‌نامه شهدا، تهیه فیلم‌های کوتاه از تصاویر و زندگینامه شهدا و همچنین در بُعد تبلیغاتی بهره گرفته شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین