جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

۲۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در استان فارس وجود دارد

میلاد لارستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه امروز سیاست دولت بر این است که زیرساخت‌های ورزشی نیمه تمام را تمام کند،گفت: ۲۰۰ فضای ناتمام ورزشی در استان فارس وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه امروز سیاست دولت بر این است که زیرساخت‌های ورزشی نیمه تمام را تمام کند،گفت: ۲۰۰ فضای ناتمام ورزشی در استان فارس وجود دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حیدرعلی کامیاب اظهار داشت:طرح آمایش ورزش استان فارس تهیه شده است که برای هر شهرستان برنامه جداگانه وجود دارد.

وی افزود: امروز سیاست دولت بر این است که زیرساخت‌های ورزشی نیمه تمام را تمام کند و در کشور ۵ هزار فضای ناتمام ورزشی وجود دارد که  ۲۰۰ فضای ورزشی ناتمام نیز در استان فارس است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان فارس گفت: در یک سال گذشته ۱۵۰ فضای ورزشی در استان فارس تمام شده و به بهره‌برداری رسیده است و باید کمک کرد تا بخش خصوصی در عرصه ورزشی ورود کند. در حال حاضر در شیراز بخش خصوصی وارد عمل شده است و باید این موضوع در شهرستان‌ها نیز صورت بگیرد.

کامیاب درباره نقش خیرین در امر ورزش افزود:در سال گذشته ۵۹ خیراندیش بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در استان فارس به امر ورزش کمک کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین