یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ترمینال خارجی فرودگاه لارستان در طرح تحول فرودگاهی مجهز میشود

مدیرکل تسهیلات وتجهیزات فرودگاهی گفت:ازابتدای امسال تاکنون ۷۰ درصد فرودگاه‌های بین‌المللی کشور را به تجهیزات طرح تحول خدمات فرودگاهی مجهز کردیم وتاپایان سال ۱۳۹۵این طرح به سرانجام می‌رسد. به گزارش…

مدیرکل تسهیلات وتجهیزات فرودگاهی گفت:ازابتدای امسال تاکنون ۷۰ درصد فرودگاه‌های بین‌المللی کشور را به تجهیزات طرح تحول خدمات فرودگاهی مجهز کردیم وتاپایان سال ۱۳۹۵این طرح به سرانجام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میرسعید صفی‌نیا، افزود :  تجهیزات مربوط به طرح تحول خدمات فرودگاهی شامل چرخ‌دستی، صندلی، کانتر، ترازو، پله‌برقی، آسانسور و ایربریج می‌شود ضمن اینکه تابلوی راهنمای مسافر را هم براساس دستورالعمل‌های بین‌المللی تهیه کرده ایم.

صفی‌نیا بیان کرد: همزمان با تجهیز ۳۰ درصد باقی مانده فرودگاه‌های بین‌المللی به این طرح، فرودگاه‌های اردبیل، اهواز، لارستان و گلستان که ترمینال جدید خارجی آن‌ها تازه ساخته‌ است و نیاز به این تجهیزات دارند را هم تجهیز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال آینده فرودگاه‌های مرز هوایی که پروازهایی در حد فرودگاه‌های بین‌المللی دارند را به این تجهیزات مجهز می‌کنیم

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ترمینال خارجی فرودگاه لارستان در طرح تحول فرودگاهی مجهز میشود”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین