چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نماد «جهاد و مقاومت» لارستان در برزخ بلاتکلیفی

میلاد لارستان: حدود یک‌سال‌و‌نیم از قرار گرفتن یادگار نجف در قلب شهر لار می‌گذرد ولی این تانک همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

حدود یک‌سال‌و‌نیم از قرار گرفتن یادگار نجف در قلب شهر لار می‌گذرد ولی این تانک همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

به گزارش میلاد لارستان؛ ۲۴ فروردین‌ماه ۹۴ خبر انتقال تانک اردوگاه سیدالشهداء همانند بمبی در لارستان صدا کرد. و آن خبر این بود: به استناد قانون باید تمام یادگاری‌های دفاع مقدس در سراسر کشور تحت‌نظر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در باغ موزه‌های دفاع مقدس در مراکز استان قرار گیرند.

به محض اطلاع از انتقال تانک یادگار نجف به شیراز، رزمندگان و بسیجیان شهرستان از همان ابتدای مسیر انتقال، جلو تریلی را گرفتند و مسیر آن را به‌سمت شهر لار تغییر دادند تا یادگار نجف از شهرشان خارج نشود.

سرانجام به کمک رزمندگان و بسیجیان و همچنین رایزنی‌های مسئولین شهرستان، یادگار نجف در ایام سالگرد شهادت سرداران شهید نجفعلی مفید و شعبانعلی عفیفه، در نیمه‌شب ۲۵ فروردین‌ماه ۹۴ در قلب شهر لار و در کنار میدان امام خمینی(ره) قرار گرفت.

حدود یک‌سال‌و‌نیم از قرار گرفتن یادگار نجف در قلب شهر لار می‌گذرد ولی این تانک همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

حجت‌الاسلام علیرضا عمرانی رئیس شورای اسلامی شهر لار در پاسخ به این سوال که چرا فکری به حال این تانک نشده، گفت: متولی این امر شهرداری است. یادبود ۸ سال دفاع مقدس باید در جایی قرار گیرد که شأن شهدا حفظ شود. مسلماً باید یک میدانی برای قرار گرفتن تانک در آن ساخته شود.

وی تصریح کرد: هنوز هیچ پیشنهادی از طرف شهرداری برای شورا نیامده است. البته این مسأله جزء برنامه‌های‌مان است که ان‌شاءالله انجام می‌دهیم.

حال باید منتظر ماند و دید که متولیان این امر برای زیبایی هرچه بهتر شهر و قدرشناسی بیشتر از آثار یادگاران‌مان، جایی مناسب برای این تانک اختصاص می‌دهند یا همچنان بی‌اعتنا باقی می‌مانند!

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “نماد «جهاد و مقاومت» لارستان در برزخ بلاتکلیفی”

  1. محسن گفت:

    می بایست حاشیه ی (جزیره ی کناری) فلکه ی امام خمینی تا سپاه به پارک دفاع مقدس تبدیل بشه .مئولین محترم سپاهی بکوشید

  2. امید گفت:

    با سلام
    نمیدونم این نظرسنجی ها برای چیه ؟ برای اوقات فراغتمون پر بشه هست یا نه برای اینکه سایت یه مطلبی داشته باشه و بتونه یه تنوعی بده به کارش البته ببخشید قصد جسارت نداشتم . سال قبل هم نظرسنجی کردن ولی پیشنهادهایی که مردم دادن رو قبول نکردن هیچ ، مسئولین خودشان هم هیچ کاری در این رابطه انجام ندادن
    البته توی تمام زمینه ها این کار انجام میشه یعنی نظرسنجی میکنن و به هیچ نظری اهمیت نمیدن و مسئولین خودشان هم قدمی بر نمیدارند .
    با تشکر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین