یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

لاری ها میزبان دومین جشنواره مطبوعات فارس

رئیس کارگروه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین جشنواره مطبوعات فارس امسال در لار برگزار و فراخوان آن تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد. به گزارش…

رئیس کارگروه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دومین جشنواره مطبوعات فارس امسال در لار برگزار و فراخوان آن تا پایان ماه جاری اعلام خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صابر سهرابی بیان کرد: جلسات اولیه برگزاری دومین جشنواره مطبوعات لار در این شهرستان برگزار شده وبا توجه به این که دبیرخانه دائمی جشنواره در لار قرار دارد، نخستین جلسات ارزیابی و برقراری هماهنگی لازم در این شهرستان برگزار و در نتیجه آن، فراخوان جشنواره تنظیم شد که پس از انجام پالایش های مورد نیاز در زمانی کوتاه و نهایتاً تا پایان آبان ماه اعلام می شود.

وی برگزاری جشنواره مطبوعات منطقه ای و کشوری را نیازمند جدیت و پیگیری مسئولان دانست و گفت: علاوه بر این جدیت، وجود یک دبیرخانه قوی نیز می تواند در دستیابی به این هدف موثر باشد.

رئیس کارگروه مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برگزاری نخستین دوره این جشنواره در اسفندماه سال ۹۴ ابراز داشت: با تجربه ای که از سال قبل به دست آورده ایم تلاش می کنیم دومین دوره را به صورت وسیع تر، با کیفیت تر و حضور حداکثری اصحاب رسانه برگزار کنیم، در عین حال امسال به صورت صد درصد مسایل و مشکلات سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم تسهیلات لازم برای ایاب و ذهاب و اسکان اصحاب رسانه فراهم کنیم.

سهرابی ادامه داد:با توجه به پیگیری‌ها و سوالاتی که خبرنگاران و سایر دست اندرکاران رسانه های استان مطرح می کنند امیدواریم جشنواره امسال نسبت به پارسال، پر رونق تر و با استقبال بیشتری برگزار شود.

این مسئول فرهنگی گفت: با توجه به این که امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده، قطعاً موضوع اقتصاد مقاومتی در جشنواره مورد توجه ویژه قرار می گیرد و مباحثی همچون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد به همراه برنامه ملی گفتمان سازی و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی به عنوان بخش های ویژه در جشنواره گنجانده خواهد شد.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: شرط ماندگاری جشنواره مطبوعات در لار، اجرای با کیفیت و قوی جشنواره است و در صورتی که این شروط محقق نشود امکان و احتمال انتقال جشنواره به شهری دیگر وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین