یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
امام جمعه لارستان خواستار شد

واگذاری مسئولیت های اجرایی به جوانان در کارهای فرهنگی

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان خواستار واگذاری مسئولیت های اجرایی به جوانان در کارهای فرهنگی شد.

امام جمعه لارستان خواستار واگذاری مسئولیت های اجرایی به جوانان در کارهای فرهنگی شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه سه شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۵ جلسه ای با حضور ائمه جماعات و هیات امنا مساجد، معتمدین شهر لار و مدیران کانون های فرهنگی مساجد در منزل امام جمعه این شهرستان با موضوع ارتقاء سطح کمی و کیفی امور فرهنگی مساجد برگزار شد.

در این جلسه، مسئول کانون های فرهنگی مساجد لارستان با اشاره به بیانات رهبری درخصوص اهمیت کانونهای فرهنگی، اظهار داشت: فعالیت نمایندگی کانون مساجد در لارستان از سال ۹۲ مصوب و از سال ۹۳ با ۳۷ کانون کار خود را آغاز کرد.

محمد ابراهیم اخوت با اشاره به جایگاه مطلوب لارستان در سطح استان فارس، افزود: اکنون بیش از ۸۰ کانون ثبت شده یا در حال ثبت در شهرستان لارستان وجود دارد که از این تعداد ۵ کانون فرهنگی مربوط به دانشگاههای مستقر است.

همچنین امام جمعه لارستان در سخنانی با برشمردن فعالیتهای فرهنگی در مساجد و با استناد به آیات قرآن، گفت: ارائه فعالیت های فرهنگی به سمت و سوی مناسب سوق داده شود.

حجت الاسلام  و المسلمین مختار موسوی با بیان چند وظیفه کانون های فرهنگی مساجد، افزود: آگاه سازی جامعه، تعامل و همکاری در کارهای نیکو، هدایت گری افکار و اعتقادات مردم و بخصوص جوانان از جمله وظائف کانونهاست.

وی با اشاره به اینکه باید در کارهای فرهنگی با استفاده از ابزارهای مختلف و نوین متناسب با سلایق جوانان فعالیت داشت، تصریح کرد: ارتباط مستمر با جوانان، دخالت دادن و محول کردن مسئولیتهای اجرایی فرهنگی به جوانان، بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی سرلوحه کانونهای فرهنگی باشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین