پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
با حضور شهرستانهای جنوب و شرق فارس برگزار شد

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان توانبخشی در لارستان

میلاد لارستان: کارگاه آموزشی کارشناسان توانبخشی مبتنی بر جامعه با حضور شهرستاتهای جنوب و شرق استان فارس در شهر لار برگزار شد.

کارگاه آموزشی کارشناسان توانبخشی مبتنی بر جامعه با حضور شهرستاتهای جنوب و شرق استان فارس در شهر لار برگزار شد.
به گزارش میلاد لارستان؛ صبح و عصر ۱۵ و ۱۶ آبان ماه جاری سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار میزبان کارشناسان توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR)  شهرستانهای جنوب و شرق فارس بود.
رییس اداره بهزیستی لارستان در این کارگاه دو روز ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و کارشناسان با اشاره به نقش تسهیل گران توانبخشی اظهار داشت: بکارگیری تسهیل گران به عنوان پل ارتباطی بین توانخواه و کارشناسان مستقر در مرکز شهرستان باعث تسهیل در ارایه خدمات می شود.
علیرضا بال افکن افزود: وجود تسهیل گران در مناطق دورافتاده روستایی موجب انجام درخواستهای توانخواهان در کوتاه ترین زمان خواهد شد و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به اداره بهزیستی نیست.
در طی این کارگاه دو روزه آموزشی حاضران زیر نظر کاظمیان و حسینی از اساتید برجسته اداره کل بهزیستی استان فارس درخصوص نحوه تشکیل انجمن ها، شرایط دستمزد و حقوق تسهیل گران، چگونگی بکارگیری بودجه سازمان جهت اشتغال توان خواهان روستاها، تشکیل شوراهای توانبخشی در روستاها، نحوه مناسب سازی منزل توان خواهان و مبلمان شهری، همکاری با شهرداری ها بنیاد مسکن جهت مناسب سازی شهر و روستا و غیره آشنا شدند.
به گزارش میلاد لارستان؛ در حاشیه این کارگاه مهمانان علاوه بر بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در ورودی سالن شورای شهر محل برگزاری کلاسها از موزه مردم شناسی شهر اوز نیز بازدید کردند.
گفتنی است؛ این برنامه ها از طرف اداره بهزیستی لارستان و انجمن تسهیل گری امید زندگی تدارک دیده شده بود.
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین