یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

توضیح شرکت سیمان لارستان درباره پروژه گازرسانی به این کارخانه

میلاد لارستان: در نشست خبری نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به موضوع گازرسانی به شرکت سیمان نکاتی مطرح شد که از طرف این شرکت برای روشن تر شدن موضوع مطلبی برای میلاد لارستان ارسال شده است.

میلاد لارستان: در نشست خبری نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی به موضوع گازرسانی به شرکت سیمان نکاتی مطرح شد که از طرف این شرکت برای روشن تر شدن موضوع مطلبی برای میلاد لارستان ارسال شده است.

چند روز قبل در نشست خبری نماینده محترم مجلس با اصحاب رسانه لارستان به موضوع گازرسانی به شرکت سیمان لارستان اشاره شد که لازم است در این باره توضیح کوتاهی بیان شود.

شرکت سیمان لارستان، ضمن تشکر و قدرشناسی از حمایت ها و همکاری صمیمانه نماینده محترم لارستان، خنج و گراش جناب آقای دکتر جعفرپور با این شرکت لازم می داند به استحضار برساند این شرکت از پروژه گازرسانی کاملا استقبال و درجهت تحقق آن اقدام و هزینه نیز کرده است و اساسا در صورت عدم همکاری و عدم تمایل شرکت سیمان لارستان به گازرسانی به کارخانه، این شرکت مجبور به خرید مازوت مصرفی کارخانه به قیمت آزاد (هر لیتر حدود  ۳ هزار ریال) می بود.

تمایل کامل و همکاری و پیگیری مستمر در این راستا و عقد قرار داد با شرکت ملی گاز استان در تاریخ نهم تیرماه ۹۴ و پرداخت ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال هزینه اشتراک و تهیه و نصب ایستگاه و اخذ مصوبه جهت انجام پروژه گازرسانی راساً توسط شرکت گاز استان و پرداخت هزینه های مرتبط به صورت ۵۰ درصد توسط شرکت گاز استان، ۴۰ درصد توسط شرکت سیمان لارستان و ۱۰ درصد باقیمانده توسط شرکت شهرکهای صنعتی رئوس اقدامات انجام شده در این ارتباط می باشد که مجموعه این اقدامات سبب شده شرکت سیمان لارستان بتواند مازوت مصرفی خط تولید را با نرخ ترجیهی (معادل مترمکعب گاز مصرفی صنایع) خریداری نماید و این روند تا زمان اتصال کارخانه به شبکه گاز تداوم خواهد داشت.

لازم به ذکر است مطابق قرارداد منعقده با شرکت ملی گاز استان شرکت مذکور متعهد و متولی انجام پروژه گازرسانی به سیمان لارستان می باشد و شرکت سیمان لارستان نیز متعهد به پرداخت ۴۰ درصد هر صورت وضعیت عملیات اجرایی است.

شرکت سیمان لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین