شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای عملیات بهسازی معابر روستای علی آباد لارستان+عکس

میلاد لارستان: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از اجرای عملیات اجرایی ۳۵۶ مترلبه گذاری و ۴۷۰ متر کانیو و ۳۸۰۰ مترمربع زیرسازی طرح بهسازی روستای علی آباد از بخش مرکزی لارستان خبر داد .

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از اجرای عملیات اجرایی ۳۵۶ مترلبه گذاری و ۴۷۰ متر کانیو و ۳۸۰۰ مترمربع زیرسازی طرح بهسازی روستای علی آباد از بخش مرکزی لارستان خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان؛ ناصر زائری اظهار داشت: این طرح از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ مرحله دوم  و با اعتباری بالغ بر۱۲۰۰ میلیون ريال اجرا گردیده و قرار است در آینده نیز ۲۴۰۰ مترمربع  بیس و آسفالت دراین زمینه اجرا گردد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان اجرای طرح های توسعه معابر در مناطق روستایی و اجرای طرح های بهسازی را عاملی برای ماندگاری بیشتر روستاییان و توسعه خدمات و عمران و آبادانی در روستاها دانست و گفت : بنیاد مسکن با رسالت محرومیت زدایی که دارد دراین عرصه حضوری فعال داشته و همچنان به محرومیت زدایی به عنوان یک اولویت اصلی می نگرد.

مهندس زائری اضافه کرد : روستاهای شهرستان لارستان در مجموع از محرومیت مضاعف رنج می برند و لازم است با تخصیص عتبارات بیشتر و شتاب دادن به طرح ها ی بهسازی و توسعه معابر فعالیت های توسعه روستایی دراین مناطق را گسترش داد .

وی گفت : بنیاد مسکن یک نهاد مردمی و برخاسته از متن انقلاب است که با فرمان تاریخی امام راحل بنیان گذارده شد و هر چه از سوی این نهاد به مردم خدمات داده شود از توفیق خدمت است که نظام اسلامی به مسوولان اعطا کرده است .

aliabad-larestan-01

aliabad-larestan-02

خبرنگار: روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین