دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با محوریت شهدای مدافع حرم صورت می‌گیرد

پخش سرود «حریم عشق» گروه مصباح‌الهدای لارستان از شبکه‌های سیما

میلاد لارستان: مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از پخش سرود «حریم عشق» کاری از گروه مصباح‌الهدای این شهرستان از شبکه‌های سراسری سیما در طول هفته بسیج خبر داد.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از پخش سرود «حریم عشق» کاری از گروه مصباح‌الهدای این شهرستان از شبکه‌های سراسری سیما در طول هفته بسیج خبر داد.

امین دل‌خسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: آنچه امروز در جبهه‌های مقاومت از مدافعان حرم می‌بینیم جلوه‌های نمایانی از شهامت، شجاعت، ایثار، جوانمردی، بصیرت و دفاع از ولایت است.

وی از تهیه نماهنگی با عنوان «حریم عشق» با محوریت شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید خبرنگار محسن خزائی خبر داد و افزود: این کار به همت گروه هنری مصباح‌الهدی از پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی لارستان به سفارش باشگاه سرود بسیج برای رسانه ملی و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج فارس بوده  است.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان به پخش این نماهنگ از شبکه‌های سراسری سیما در طول هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: سرپرستی این گروه بر عهده عمران جمالی، شعر از سید محمدصادق آتشی، آهنگ از محمدمهدی افتخار، تنظیم‌کننده محمدرضا نیک‌خو و کارگردانی احسان فرنام بوده است.

دل‌خسته گروه هنری مصباح‌الهدی لارستان را پرافتخارترین گروه سرود کشور معرفی و یادآور شد: گروه سرود مصباح‌الهدی لارستان تاکنون کارهای بسیاری در زمینه‌های ارزشی و انقلابی تولید و منتشر کرده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پخش سرود «حریم عشق» گروه مصباح‌الهدای لارستان از شبکه‌های سیما”

  1. ناشناس گفت:

    پر افتخار ترین گروه سرود کشور ؟؟؟ الله اکبر!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین