شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیر کل سابق فرودگاه بین المللی لارستان:

تغییر اینجانب بر اساس قانون شرکت فرودگاه های کشور بوده است

مدیر کل سابق فرودگاه بین المللی لارستان گفت: مسائل سیاسی در تخصص فرودگاهی و انتصابات در این مجموعه جایگاهی نداشته و تغییر اینجانب بر اساس قانون شرکت فرودگاه های کشور…

مدیر کل سابق فرودگاه بین المللی لارستان گفت: مسائل سیاسی در تخصص فرودگاهی و انتصابات در این مجموعه جایگاهی نداشته و تغییر اینجانب بر اساس قانون شرکت فرودگاه های کشور بوده است. عنایت اله انصاری فرد در مصاحبه با میلادلارستان با بیان این که بر اساس قانون شزکت فرودگاه های کشور مدیران با سابقه فعالیت بیش از ۵ سال باید جابجا شوند اظهار داشت: با توجه به  فعالیت بیش از ۵ سال در مجموعه فرودگاه لارستان(قبل از تبدیل شدن به اداره کل و بعد از آن)، بر اساس قانون شرکت فرودگاه ها تغییر بنده امری عادی و به اصطلاح اداری بوده و اصولاً  مسائل سیاسی در تخصص فرودگاهی جایگاهی ندارد. وی افزود: بر این اساس سازمان حدود ۳ ماه پیش این موضوع را به اطلاع بنده رسانده و بر تصمیم خویش بر تغییر بنده نیز جدیت داشته است.

انصاری فرد در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات نماینده مردم جهت ابقای وی اظهار داشت:دکترجعفرپور طی تماسی با بنده از تلاش خود جهت ابقای مجدد بنده سخن گفته و بر این موضوع اذعان داشته است. وی گفت: درعین حال تسلیم قانون های اداری و تصمیمات شرکت فرودگاه های کشور می باشم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در فرودگاه بین المللی لارستان در زمان مدیریت خویش اظهار داشت:  فرودگاهی را تحویل گرفتم که تلی از خاک بوده و تنها هواپیماهای فوکر۱۰۰  و ATR در آن نشست و برخاست می کرد، اما خدا را شاکر هستم که فرودگاهی را تحویل مدیر کل جدید می دهم که هواپیماهای بویینگ۷۳۷  و ایرباس در حال حاضر در آن می نشینند و سیستم های پیشرفته پروازی در آن نصب شده است. انصاری فرد گفت: در زمان تحویل گیری فرودگاه لارستان درابتدا تنها یک ایرلاین در آن حضور فعال داشت ولی در حال حاضر ۳ ایرلاین با امکان برقراری ارتباط با ۹۰ پایتخت دنیا در فرودگاه لارستان حضور دارند. وی گفت همین امروز مسافری از لار به مقصد مسکو پرواز داشت که از طریق ایرلاین های بین المللی حاضر در فرودگاه لارستان این امر عملی شده است.

مدیرکل سابق فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان ضمن اشاره به گسترش همکاری با نماینده مردم خصوصا در سال۹۵ و شروع دور جدید نمایندگی مجلس،  در خصوص پرواز عتبات نیز اظهار داشت: در این خصوص طی جلساتی به صورت مشترک با دکترجعفرپور موضوع فوق را پیگیری کرده ایم و موضوع تمام شده و طی ۱۰ روز آتی ان شاء الله شاهد این موفقیت نیز خواهیم بود که امیدوارم با دعای خیر  مردم همراه باشد.

وی در عین حال از تلاشهای جباری نماینده سابق بستک و بندلنگه در تبدیل اداره فردگاه لارستان به اداره کل نیز قدردانی نمود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “تغییر اینجانب بر اساس قانون شرکت فرودگاه های کشور بوده است”

  1. محمد علی گفت:

    قدر چنین مدیرهای رو باید بیشتر بدونیم وازاشون تشکر ویژه کرد
    هرجا هستند دست علی همراهشون

  2. ناشناس گفت:

    متشکریم از اینهمه کوشش وتلاش هر جا باشی خداوند یارت باشد مهندس جان

  3. ناشناس گفت:

    سلام و خداقوت به جناب انصاری فر
    می تونم بگم ایشون از معدود مدیرانیست که واقعا تو این مدت برای لار زحمت کشیدن و واقعا باعث پیشرفت منطقه شدن
    کاش پیگیری بشود و ایشون در سمت خودشون اابقا بشوند

  4. لارستانی گفت:

    سلام و خداقوت به جناب انصاری فر
    می تونم بگم ایشون از معدود مدیرانیست که واقعا تو این مدت برای لار زحمت کشیدن و واقعا باعث پیشرفت منطقه شدن
    کاش پیگیری بشود و ایشون در سمت خودشون اابقا بشوند

  5. حسام آسوده گفت:

    انشاءالله که در ادامه راه نیز مثل گذشته موفق و پیروز باشید و در کنار دیگر خادمین مردم شریف لارستان اعم از فرماندار،نماینده مردم و امام جمعه در راه خدمت رسانی به زادگاهتان پیروز باشید

  6. اميدرضا گفت:

    سلام
    ضمن تشكر از خدمات ارزنده مهندس انصاري فرد و آرزوي موفقيت روزافزون براي ايشان. واقعا حق فرزندي خودشون رو به خاك لارستان ادا كردن . همين جا به بقيه مديران هم خسته نباشيد ميگم و خواهش دارم اين مدير موفق رو الگوي خودشون قرار بدن .
    هرچند رفتن اين بزرگ مرد فرزند لايق لارستان براي همشهريان ناراحتي همراه داره ، ولي از آنجايي كه هر كجا قدم بزارن باعث آباداني ميگردن . لذا افتخار لارستان هستن و خواهند بود .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین