شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
فرماندار ویژه لارستان در جمع مردم براک

مدیران شهرستان تا آنجایی که اختیار دارند به روستاییان خدمات بدهند

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:مدیران شهرستان تا آنجایی که اختیار دارند به روستاییان خدمات بدهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:مدیران شهرستان تا آنجایی که اختیار دارند به روستاییان خدمات بدهند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در سخنانی در جمع مردم روستای براک اظهار داشت: همه شما مستحضر هستید که در قالب برنامه زمان بندی شده، فصل بودجه ریزی در کشور و تخصیص اعتبارات سال ۹۵ به پایان رسیده است، اما ما در چارچوب وظایفی که داریم می بایست در راستای حل مسائل و مشکلات مردم و پاسخگو بودن به درخواست های مردم ،شبانه روزی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بنده و رؤسای ادارات وظیفه خود می دانیم که بعد از ساعات اداری به روستاها برویم و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم بپردازیم. بنابراین در همین راستا  مواردی که امروز از زبان بخشدار مرکزی لارستان  و دهیار براک گفته شد خواسته های به حقی بود و بنده هم احساسم این است که به براک نبایستی به عنوان یک روستا توجه شود، چون روستاهایی که به شهر چسبیده اند، بخصوص روستاهایی که در حاشیه ی شهرها و در    فاصله ی نزدیکی نسبت به مرکز شهر هستند، می بایست از تمامی امکانات و مزایایی که یک شهروند شهری برخوردار هست؛ بهره مند گردند.

فرماندار ویژه لارستان از مدیران شهرستان خواست تا آنجایی که امکانات در اختیارشان هست و تا آنجایی که اختیار دارند به روستاییان خدمات بدهند  و تا آنجایی که می توانند حمایت کنند و به این مسائل و مشکلات روستاها بخصوص روستاهای حاشیه شهرها بیشتر رسیدگی نمایند و نگاه ویژه تری به اینگونه روستاها داشته باشند. چرا که بعضاً ممکن است ناهنجاری هایی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از سطح شهر سرازیر روستاهای حاشیه نشین شود، لذا بایستی ما خدمات خوب و مناسبی را ارائه نماییم.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از خیرین اظهار داشت: کسی که می خواهد کار عام المنفعه ای انجام دهد و بدون هیچ چشمداشتی در راه خدا به مردم کمک کند،نباید در دستگاههای اداری معطل  و یا اذیت شود، بلکه بایستی احترام چنین خیرین عزیزی را نگه داریم و با توجه به محدودیت های مالی که وجود دارد باعث بشویم از خدمات و امکانات و توانمندی های فکری، مالی و اقتصادی آنها بهره مند گردیم.

معاون استاندار فارس افزود:بنابراین خواسته ی بنده از مدیران شهرستان این است که در هر شرایطی و در هر موقعی از خیرین استقبال گرم داشته تا آن  کارو اقدام خیری که آنها می خواهند انجام دهند و آن نیت خیری که دارند در سریع ترین زمان ممکن عملیاتی شود چرا که  نتیجه آن هم مردم بهره مند می شوند و هم به نوعی همکار و همیار دولت محسوب  هستند و این توجیه هم دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان از همه بخصوص اعضاء شورا، دهیاری ، خیرین و معتمدین محلی خواست که با همکاری ادارات شهرستان در راه توسعه و رشد و آبادانی روستای خود تلاش کنند.

حسنی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم با هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان شهرستان بتوانیم طی سال های آینده خواسته های این منطقه ، بر اساس اولویت بندی که از سوی شورای اسلامی و بخشداری به فرمانداری ارائه    می گردد و متناسب با همان اولویت بندی ها براورده سازیم و برای آن تعیین اعتبار نماییم اما همه می دانید که فعلاً تخصیص اعتبارات به پروژه های نیمه تمام تعلق می گیرد و ساخت پروژه ی جدیدی در حال حاضر صورت نمی پذیرد واین هم بخاطر محدودیت های مالی و اعتباری است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین