شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15
امام جمعه لارستان

نباید برجام بهانه ای برای فشار بر ایران و زیاده خواهی سران آمریکا شود

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه مسئولان آمریکایی قصد دارند که از برجام استفاده ابزاری کنند، خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی ایران، گفت: نباید اجازه دهیم برجام بهانه ای برای فشار بر ایران و زیاده خواهی سران آمریکا شود و می بایست عکس العمل مناسب نشان داده شود.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه مسئولان آمریکایی قصد دارند که از برجام استفاده ابزاری کنند، خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی ایران، گفت: نباید اجازه دهیم برجام بهانه ای برای فشار بر ایران و زیاده خواهی سران آمریکا شود و می بایست عکس العمل مناسب نشان داده شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر بزرگ اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با بیان اینکه بسیج محصول فرهنگ عاشورا و تجلی شعار «هیهات منه الذله» است، اظهار داشت: این شجره طیبه در هر عرصه حضور یافته باعث عزت و سربلندی برای جامعه اسلامی شده که یک نمونه بارز آن عرصه نظامی و ایستادگی در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب است.

وی به نقش موثر نیروهای بسیجی در زمینه های علمی، پزشکی، صنعتی، تجهیزات نظامی و غیره اشاره و افزود: امید می رود با اتکاء به فرهنگ و تفکر بسیجی در موضوع اقتصاد ورود پیدا کرد و یک عزت کامل را برای جامعه اسلامی فراهم نمود تا اهرم تحریم از دشمنان علیه کشورمان گرفته شود.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، با استناد به بیانات حضرت امام(ره) درخصوص این شهید راه حق، تصریح کرد: شهید مدرس مجاهدی عظیم الشأن، متعهدی برومند و عالم بزرگواری که در دوران اختناق رضاخانی می زیست، زمانی که قلم ها شکسته و زبانها بسته و گلوها فشرده بود او از اظهار حق و ابطال باطل دریغ نمی کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز همه ما مدیون آن انسانهای بزرگ از جمله شیخ فضل الله، آیت الله بهبهانی و مدرس تا شهدای انقلاب در ۳۰ سال اخیر و شهدای مجلس شورای اسلامی می باشیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شهید مدرس با شعار دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست به مبارزه با تفکر سکولار رفت، خاطر نشان کرد: این مرد بزرگ با شهادتش این راه را جاویدان کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر برخلاف تعهد آمریکا در برجام شاهد تصویب تمدید قانون «دوماتو» در کنگره این کشور علیه کشورمان بودیم، افزود: این قانون، سرمایه گذاری کشورهای خارجی در ایران را در یک حد خاصی محدود می کند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه مسئولان آمریکایی قصد دارند که از برجام استفاده ابزاری کنند، خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی ایران، گفت: نباید اجازه دهیم برجام مهملی برای فشار بر ایران و زیاده خواهی سران آمریکا شود و می بایست عکس العمل مناسب نشان داده شود.

وی حضور میلیونی در راهپیمایی اربعین حسینی را حرکتی در راستای وحدت و همدلی مسلمانان در جهان اسلام دانست و ادامه داد: مردم شهر لار نیز که از شرکت در این حرکت عظیم جامانده بودند با تدارک برنامه ای فاصله گلزار مرکزی شهدا تا حرم مطهر شهدای گمنام را پیاده پیمودند که بنا به گزارش های داده شده، بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم لارستان در این پیاده روی نمادین شرکت کرده بودند.

این کارشناس فرهنگی با تأکید به مسئولین فرهنگی برای بهره گیری از پتانسیل های مذهبی برای تقویت اعتقادات دینی مردم، یادآور شد: حماسه شیرخوارگان حسینی، روز شهادت قاسم بن الحسن(ع) به عنوان روز نوجوان، روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان و غیره می بایست با برنامه ریزی مناسب بهره های لازم را برد.

امام جمعه لارستان در پایان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در کشور عراق و به شهادت رسیدن جمع زیادی از زائرین حرم حضرت سیدالشهدا(ع) خطاب به گروه وحشی داعش، گفت: شور و شعور حسینی و ارادت به اهل بیت(ع) نابود شدنی نیست و این عملیات های خرابکارانه زوال آنها را تسریع می کند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین