پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
با حضور قاری بین المللی قرآن کریم صورت می گیرد

برگزاری هفتمین همایش قرآن و دانشجو در امامزاده میرعلی(ع) لارستان

میلاد لارستان: مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری هفتمین همایش قرآن و دانشجو با حضور قاری بین المللی قرآن کریم خبر داد.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری هفتمین همایش قرآن و دانشجو با حضور قاری بین المللی قرآن کریم خبر داد.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با گرامیداشت هفته وقف، اظهار داشت: ، کاری ارزشمند و سرمایه ای اجتماعی و دینی است که با اعتقاد به نیکوکاری و حیات اخروی، در بین مسلمانان رواج دارد.

وی با بیان اینکه با هدف ترویج فرهنگ دینی و اسلامی به همت یکی از نیک اندیشان لارستانی مرکز دارالقرآن در صحن و بارگاه ملکوتی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) این شهرستان ساخته می شود، افزود: این مرکز با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان همچنین از برگزاری هفتمین همایش قرآن و دانشجو در روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۲۰ شب با حضور استاد عبدالحمید غریب نواز از قاریان بین المللی قرآن کریم در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم خبر داد و تصریح کرد: این همایش به مناسبت ۱۶ آذرماه به عنوان روز دانشجو توسط دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین