یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7
مسئول اداره کتابخانه های لارستان خبر داد

استقرار 9 ایستگاه مطالعه در سطح شهرستان لارستان

میلاد لارستان: مسئول اداره کتابخانه های لارستان با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان لارستان ۹ ایستگاه مطالعه وجود دارد، گفت: از این میان، دو ایستگاه مطالعه شهر لار در فرودگاه و مرکز رشد و فنآوری، یک ایستگاه در عمادده و ۶ قفسه نیز با همت خیرین در بخش اوز مستقر شده است.

مسئول اداره کتابخانه های لارستان با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان لارستان ۹ ایستگاه مطالعه وجود دارد، گفت: از این میان، دو ایستگاه مطالعه شهر لار در فرودگاه و مرکز رشد و فنآوری، یک ایستگاه در عمادده و ۶ قفسه نیز با همت خیرین در بخش اوز مستقر شده است.

محمدمهدی معتمدیان در گفت و گو با میلاد لارستان با تشریح طرح بین المللی ایستگاه مطالعه در این شهرستان، اظهار داشت: این طرح یک طرح بین المللی است که در سال ۹۲ در کشور ایران آغاز و شهر لار به عنوان اولین شهرستانهای کشور این طرح را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان لارستان ۹ ایستگاه مطالعه وجود دارد، افزود: از این میان، دو ایستگاه مطالعه شهر لار در فرودگاه و مرکز رشد و فنآوری، یک ایستگاه در عمادده و ۶ قفسه نیز با همت خیرین در بخش اوز مستقر شده است.

معتمدیان با اعلام آمادگی برای نصب ایستگاه مطالعه در هر نقطه از شهرستان لارستان، ادامه داد: هزینه راه اندازی قفسه آن بالغ بر یک و نیم میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه اداره کتابخانه های لارستان این آمادگی را دارد تا نسبت به تجهیز آن تا ۳ هزارکتاب و بروز رسانی کتابها انجام وظیفه کند، تصریح کرد: این طرح براحتی می تواند در نقاط پر رفت وآمد مانند بیمارستانها، ادارات، بانکها و غیره اجرا شود که این مهم می تواند کمک شایانی به فرهنگ کتابخوانی کند.

مسئول اداره کتابخانه های لارستان از مسئولین ادارات این شهرستان خواست که خود را ملزم به کتاب خواندن کنند و دیگران را نیز به این کار تشویق کنند یا حتی با ایجاد امکان ایستگاه مطالعه در ادارات محل کار خود از فرهنگ کتابخوانی حمایت کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین