جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
همزمان با 16 آذر روز دانشجو رخ داد:

تقدیر دانشجویان و مسئولان آموزشکده فنی لارستان از زحمات30 ساله معاون خود

مراسم ۱۶ آذر در آموزشکده فنی لارستان با قدردانی از زحمات ۳۰ ساله معاون این آموزشکده همراه بود.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی آموزشکده فنی لارستان در…

مراسم ۱۶ آذر در آموزشکده فنی لارستان با قدردانی از زحمات ۳۰ ساله معاون این آموزشکده همراه بود.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی آموزشکده فنی لارستان در بزرگداشت ۱۶ آذر آموزشکده فنی لارستان ابتدا علوی رئیس آموزشکده  پاره ای از مشکلات فراروی مرکز  را خطاب به معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و جمع حاضر بیان نموده و فرماندار جهت رفع این مشکلات درخواست همراهی و همیاری کرد.

در ادامه یکی از دانشجویان چگونگی پدیدآمدن واقعه ۱۶ آذر ۳۲ را برای حاضرین بصورت روزشمار ارائه نمود.

fani1

حسنی معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن  تبریک به   دانشجویان، آنها را به داشتن روحیه نقادی، نشاط و شادابی سیاسی ، استکبار ستیزی و همراهی با مسئولین در جهت بهبودی و پیشرفت امور دعوت نمود.

fani2

بعد از آن به ۱۳ نفر از دانشجویان ممتاز درسی لوح تقدیر و هدایایی از طرف آموزشکده تقدیم گردید و از زحمات ۳۰ ساله یزدان پناه معاونت اداری مالی مرکز که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و تشکر گردید. در خاتمه از مسئولین مدعو با ناهار همگانی در جمع صمیمی دانشجویان پذیرایی شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین