جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در مراسم تقدیر از پژوهشگران دانشگاه آزاد لارستان بیان شد:

بنگاه های زودبازده در لارستان ایجاد میشود

همزمان با هفته پژوهش، طی مراسمي با حضور حجت الاسلام دكتر موسوي  امام جمعه و حجت الاسلام رمضاني امام جمعه موقت لار، رئیس، پژوهشگران و اعضاي حوزه پژوهشي دانشگاه ازاد…

همزمان با هفته پژوهش، طی مراسمي با حضور حجت الاسلام دكتر موسوي  امام جمعه و حجت الاسلام رمضاني امام جمعه موقت لار، رئیس، پژوهشگران و اعضاي حوزه پژوهشي دانشگاه ازاد اسلامي لارستان، از برگزیدگان عرصه پژوهش تقدیر شد.
در اين مراسم امام جمعه لار ضمن تبریک هفته وحدت در سخنانی اظهار داشت: در سايه اشتراك و وحدت بين مسلمانان اولا جامعه اسلامي سست نمي گردد و ثانيا عظمت و اقتدار پيدا  مي كند، گفت: اگر اين دو خصلت در جامعه اسلامي بوجود آيد اين جامعه ميتواند حقوق برحق خود در سطح بين المللي استيفا  نمايد و اين ظلم مضاعف را از امه السلام رفع نمايند. موسوی اشاره نمود : شما دانشگاهيان و محققان مي بايست در هفته پژوهش به دنبال چرايي و نكات ضعفي كه امروز در جامعه اسلامي بوجود آمده است  باشيد و با ايجاد پژوهش،  مطالعه و تحقيق در اين راستا راهكار و  بستري مناسب براي ايجاد وحدت در جامعه اسلامي فراهم آوريد.
  lar-azad1
وي تصريح نمود: اگر مي خواهيم در جامعه اسلامي وحدت ايجاد نماييم ، نخبگان، خواص و موثرين جامعه اسلامي با ايجاد پژوهش،  مباني قوي براي اين وحدت بوجود آورندو وحدت را تئوريزه نمايند   تا با بهره مندي از  يك وحدت بنيادي كه لازمه آن پژوهش است، بتوانيم به اين مهم دست يابيم.
امام جمعه لار در بخش ديگري از سخنان خود يكي از مصاديق  بارز وحدت حوزه و دانشگاه را ايجاد كرسي اجتهاد علوم انساني اسلامي دانست و تاكيد نمود: بر اين اساس و بر مبناي ايدئولوژي اصاله الحق بايد كتب مربوطه در دانشگاه تدوين و در اختيار اساتيد و دانشجويان قرار گيرد.
در ابتداي اين مراسم نیز مهديزاده رئيس واحد با اشاره سخنان  مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان  مبني بر حركت به سمت پژوهش محوري و توليد علم و ايجاد ارتباط آن با صنعت به نقش پژوهش در امور اقتصادي پرداخت و گفت: اساسا هر جامعه براي حركت از اقتصاد صنعتي به سمت اقتصاد دانايي محور، نيازمند به اطلاعات و مديريت كارامد و اثربخشي است كه وابسته به امر تحقيق و پژوهش است.
lar-azad2
فارسی معاون پژوهشي واحد نیز در سخنانی با نقل قول از مقام معظم رهبري كه (علم و تحقيق كليد قطعي پيشرفت كشور است.) گفت: امروز با تحقيق و پژوهش ميتوان به بهبود وضعيت زندگي مردم و رفاه عمومي كمك نمود و بايستي روحيه تحقيق و پژوهشگري را در بين جوانان برانگيخت تا پژوهش محوري در كشور نهادينه گردد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا وی در ادامه از پژوهشگران دانشگاه به جهت ارائه طرح هاي پژوهشي تقدير نمود و از ايجاد اتاق هاي فكرنخبگان، بنگاه هاي زود بازده،  طرح هاي پژوهش محور در دانشگاه، و كاربردي شدن پايان نامه ها با توجه به نيازهاي منطقه و شهرستان خبر داد.
lar-azad3
در پايان مراسم به ده نفر از اساتيد و دانشجويان پژوهشگر لوح سپاس داده شد و از كاركنان حوزه پژوهشي ، ارائه دهندگان مقلات برتر و كتاب خوانان در دانشگاه تقدير بعمل آمد.
نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بنگاه های زودبازده در لارستان ایجاد میشود”

  1. ناشناس گفت:

    شعار ندین. اگه راست میگین تا اخر سال ۵ تا از این بنگاه ها رو راه بندازین.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین