پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ایجاد خانه صنایع دستی جنوب در لارستان

به زودی خانه صنایع دستی جنوب توسط اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی لارستان افتتاح می شود. طی رایزنی صورت گرفته و امضای تفاهم نامه بین اداره میراث فرهنگی، صنایع…

به زودی خانه صنایع دستی جنوب توسط اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی لارستان افتتاح می شود. طی رایزنی صورت گرفته و امضای تفاهم نامه بین اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری لارستان و معاونت اداره کل و مدیریت آموزش وپرورش لارستان،به زودی خانه صنایع دستی جنوب در لارستان ایجاد می گردد.

به گزارش میلادلارستان، سیماعلویه سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری لارستان در این باره اظهار داشت: با رایزنی صورت گرفته با مدیریت آموزش و پرورش لارستان مدرسه شادروان زمانی به منظور راه اندازی خانه و بازارچه صنایع دستی جنوب در اختیار اداره میراث فرهنگی لارستان قرارمی گیرد.  وی افزود: طی ماههای اخیر شهرداری لار در حمل نخاله و زباله های مدرسه همکاری نموده و این مرکز به یاری خدا و همت صنعتگران به زودی افتتاح خواهدشد.

علویه ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش لارستان در خصوص در راستای اشتغال جوانان و عمل به منویات رهبری افزود:  این مرکز شامل رشته های گیلم، مشبک، معرق، سفالگری، زرگری لاری و… خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ایجاد خانه صنایع دستی جنوب در لارستان”

  1. فرزاد گفت:

    نقش و نگار حناي لاري…خوس بافي اوز و بستک ….کوزه و سکرو و قليان لاري را چرا فراموش کرديد .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین