شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28
شامحمدی اولین رییس انجمن گویندگی و دوبلاژ لار:

شصتمین دفتر سینمای جوان ایران در لار تاسیس میشود

رئیس جدید انجمن گویندگی و دوبلاژ لار اظهار داشت: شصتمین دفتر سینمای جوان ایران در لار تاسیس میشود. طی مراسمی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ،…

رئیس جدید انجمن گویندگی و دوبلاژ لار اظهار داشت: شصتمین دفتر سینمای جوان ایران در لار تاسیس میشود. طی مراسمی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ، اعضا وهیئت مدیره انجمن گویندگی و دوبلاژ لار؛ محمد علی شامحمدی از سوی سید علی اصغر رفعت حقیقی به سمت ریاست این انجمن منصوب گردید.

444به گزارش میلادلارستان به نقل از روابطعمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان؛ سید علی اصغر رفعت حقیقی در این نشست بیان داشت : از ابتدای حضور خود سعی بر آن داشته ایم تا با ارائه طرح ها و ایده های نو در حوزه فرهنگ و هنر ،به پویایی و پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به قبل دست یابیم ، به همین منظور تاسیس انجمن های جدید و نظام مند کردن نیروها در قالب این انجمن ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد : تاسیس شصتمین دفتر سینمای جوان ایران در لار و همچنین انجمن گویندگی و دوبلاژ که تنها نهاد حرفه ای این رشته در شهرستان های استان فارس می باشد ، نمونه ای از این ایده های نو در راستای تولیدات فرهنگی مستقل همسو با منویات مقام معظم رهبری و دولت محترم می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان افزود :بر اساس مولفه های اقتصاد هنر،رشد بستر های جدید در حوزه فرهنگ علاوه بر ایجاد شور و نشاط جسمی و فکری در افراد ، می تواند ممر درآمد برای هنرمندان باشد تا از طریق فعالیت حرفه ای به کسب درآمد نیز دست یابند.

11در ادامه این نشست محمد علی شامحمدی از سوی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به عنوان اولین رییس این انجمن نوپا معرفی گردید.شامحمدی مدیر موسسه رسانه ای هفت برکه گراش،عضو هیئت مدیره انجمن گویندگی فارس و مدرس نمایش رادیویی می باشد.وی ضمن سخنانی بیان داشت :

اولین برنامه کوتاه مدت ما پس از تشکیل کلاس ها ،شناسایی افراد مستعد و راه اندازی مجله صوتی لارستان شامل اخبار ، میزگرد و گفت و گو،موسیقی و برنامه های سرگرمی می باشد.وی ادامه داد:

555

با رایزنی های انجام شده تا پایان سال جاری استودیو مخصوص نمایش رادیویی در لارستان به بهره برداری خواهد رسید . وی گفت :از آنجاییکه حرفه نمایش رادیویی مرکب از رشته های متفاوتی از قبیل ادبیات و موسیقی و … است به همین منظورمی توانیم با انجمن های دیگر تعامل سازنده داشته باشیم و در همین راستا برگزاری اولین جشنواره نمایش رادیویی فارس به میزبانی لارستان را مد نظر داریم و امیدواریم مسئولین استانی از این پیشنهاد استقبال نمایند.

333

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین